۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85505531
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان کابل برق در بیرجند

۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبر: 85505531
دستگیری سارقان کابل برق در بیرجند

بیرجند- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران انتظامی این شهرستان چهار سارق کابل برق و ۲ نفر مالخر را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین تقی‌زاده روز سه شنبه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، چهار نفر سارق را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما پس از روبه‌رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به هشت فقره سرقت اعتراف کردند.

وی گفت: همچنین در بازجویی‌های تخصصی از سارقان دستگیر شده، ۲ نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

تقی‌زاده افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha