۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85507849
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرحله سوم مقابله با سرقت‌های خرد در خراسان جنوبی اجرا شد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از اجرای مرحله سوم طرح مقابله با سرقت‌های خرد در این استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، ۲۳ سارق و هفت مالخر دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی روز پنجشنبه در تشریح این طرح عملیاتی گفت: در راستای کنترل و کاهش سرقت، مرحله سوم طرح مقابله با سرقت‌های خرد با حداکثر توان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و واحدهای تجسس رده‌های انتظامی به مدت سه روز در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی در اجرای این طرح، ۲۳ سارق و هفت مالخر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیات‌های جداگانه آنها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند و بیشتر سرقت‌ها، لوازم و قطعات خودرو، سرقت اماکن خصوصی و منزل بوده است.

وی افزود: سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

صادقی از استمرار طرح‌های مقابله با سرقت در استان خبر داد و گفت: پلیس با همه توان با سارقان و مجرمان حرفه‌ای مقابله می‌کند و مقتدرانه با کسانی که احساس امنیت و آرامش مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی نوزدهم خرداد امسال از اجرای دومین مرحله طرح مقابله با مالخران اموال مسروقه در این استان و دستگیری ۲۸ متهم خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha