استاندار مرکزی: تبیین اقدامات دولت سیزدهم در فرصت باقی مانده یک تکلیف است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: تبیین اقدامات دولت سیزدهم در فرصت کوتاه باقی مانده یک وظیفه و تکلیف است.

به گزارش ایرنا، فرزاد مخلص‌الائمه عصر سه‌شنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های استان مرکزی در سالن همایش‌های پروین اعتصامی هتل امیرکبیر اراک، افزود: با تقدیر الهی دولت سیزدهم سه ساله شد و عملا فرصت تبیین کامل موفقیت‌های این دولت مردمی، پرکار، بدون توفق و تعطلی وجود ندارد.

وی بیان کرد: فرصتی برای دفاع از کارهایی که انجام شد وجود ندارد و شاید به دلیل شرایط انتخابات مورد برخی هجمه‌ها قرار گیرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: تا روز برگزاری انتخابات، اگر مدیری در منزل بماند و نظام اطلاع رسانی در خدمت فعالیت‌ها و دفاع از برنامه‌های دولت سیزدهم نباشد، جفا در حق شهید جمهور است.

مخلص‌الائمه افزود: مدیران کل باید در کنار روابط عمومی اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم را بدون وقفه اطلاع‌رسانی کنند و اجازه میدان داری به خناسان را ندهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم در ادامه این آیین گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب شهدا و امام حسین (ع) است.

بهنام نظری افزود: شهید جمهور در مسیر خدمت آسمانی شد و در طول سه سال تلاش در مقام ریاست جمهوری، لحظه‌ای در راستای حل مشکلات مردم درنگ نکرد و خداوند مزد مجاهدت ایشان را با شهادت داد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور شهید در زمان مسئولیت در دستگاه قضا پیگیر مشکلات صنایع استان مرکزی بود و در زمان ریاست جمهوری، بسیاری از واحدهای این استان احیا و به رونق تولید رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: کشور و این استان در آستانه برگزاری انتخاباتی زودرس و سرنوشت‌ساز است و تدابیر لازم برای این عرصه با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاد.

نظری گفت: نامزدهای انتخاباتی از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و هم‌اکنون در حال تبلیغات هستند.

وی اظهار کرد: انتظار است اقشار مختلف مردم در این آزمون سیاسی حضور یابند و فردی خدمتگذار مانند شهید جمهور انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: امانتدار رای مردم استان مرکزی هستیم و تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ریاست جمهوری در استان اندیشیده شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی هم در این آیین گفت: اطلاع رسانی و رسانه امروز جزو مقوله‌های تاثیرگذار و مهم و جزو مسایل جدی است که رهبر معظم انقلاب بر نقش اثرگذار آن تاکید جدی دارند.

محمدطالبی افزود: جشنواره روابط عمومی‌های استان برای نخستین بار برگزار شد و به طور قطع با کم و کاستی‌هایی همراه است.

وی بیان کرد: تلاش شده ظرفیت‌ها به خوبی ارزیابی و نقاط ضعف شناسایی شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی ادامه داد: اطلاع‌رسانی خدمات دولت سیزدهم یکی از تاکیدات در استان است.

طالبی اظهار کرد: ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها امری ضروری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: مدیران باید جایگاه روابط عمومی‌ها را به خوبی بشناسند و این بخش را تقویت کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی اضافه کرد: جشنواره روابط عمومی‌های استان بهانه‌ای برای ظرفیت‌شناسی است و آثار در ۱۲ بخش ارسال و توسط داوران بررسی شد.

طالبی یادآور شد: قرار بود نخستین جشنواره روابط عمومی‌های استان مرکزی در روز روابط عمومی‌ها که همزمان با سالروز شهادت شهید بابایی از شهدای مدافع حرم استان مرکزی است برگزار شود، اما به امروز موکول شد.

۵۰۰ اثر از روابط‌عمومی‌های ۷۰ دستگاه اجرایی استان مرکزی در نخستین جشنواره این استان بررسی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha