پیش بینی ۱۱۲شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در گچساران

گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران گفت: آرای مردم این شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی ۱۱۲شعبه اخذ رای جمع‌آوری می‌شود.

روانبخش دیهیم خوب روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات شعب اخد رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گچساران افزود: از مجموع این شعب، ۳۶ شعبه در روستا و۷۶ شعبه در شهر مستقر خواهد شد و مردم می توانند با مراجعه به این شعبه ها در این رویداد مهم و سرنوشت ساز شرکت کنند.

وی بیان کرد: مقدمات برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گچساران آغاز و در حال انجام است.

دیهیم خوب اظهار کرد: در این جلسه آسیب های انتخابات گذشته و نواقص آن شناسایی و بررسی و برای رفع آنها در انتخابات پیش رو تلاش خواهد شد.

پیش بینی ۱۱۲شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در گچساران

وی ادامه داد: تمام عوامل برگزاری انتخابات اهتمام و تلاش خود را به کار گرفته اند تا شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات هشتم تیرماه امسال باشیم و در این زمینه امکانات و مقدمات لازم تدارک و پیش‌بینی شده است.

دیهیم خوب با اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت از راهبردهای انتخابات است، که با سر لوحه قرار دادن این موارد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در گچساران برگزار خواهد شد.

فرماندار گچساران با اشاره به اهمیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: با همراهی مسئولان ستاد و عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان و مشارکت خوب و با شکوه مردم، بار دیگر شاهد حماسه خواهیم بود.

پیش بینی ۱۱۲شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در گچساران

دیهیم خوب ابراز کرد: زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده و با توجه به گرمای زیاد هوا در گچساران فقط در زمینه تجهیزات سرمایشی با مشکل و کمبود روبرو هستیم.

بخشدار مرکزی گچساران نیز گفت: دهیاران و شوراهای روستاهای گچساران مانند همیشه آمادگی کامل جهت برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را دارند.

امید علی دانا ادامه داد: زیرساختهای لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روستاها فراهم و تمهیدات لازم‌نیز در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: مردم باید برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور گسترده داشته و بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی خواهند زد.

شهرستان گچساران با ۱۵۶ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراخمد قرار دارد.

به گزارش ایرنا، ‌وزیر کشور روز یکشنبه ششم خردادماه ۱۴۰۳ فرمان آغاز فرایند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را صادر کرد؛ انتخاباتی که در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی و تصمیم رؤسای قوای مقننه و قضاییه و سرپرست قوه مجریه، یک‌سال زودتر از زمان خود برگزار می‌شود.

داوطلبان ورود به پاستور از دهم خرداد ماه به مدت پنج روز فرصت ثبت‌نام کردند و پس از آن شورای نگهبان ظرف ۱۰ روز با بررسی صلاحیت نامزدها، روز بیستم خرداد اسامی کاندیداهای نهایی را اعلام کرد تا از همان فردایش تا هفتم تیرماه به تبلیغ و تبیین دیدگاه‌ها و برنامه‌هایشان بپردازند.

مردم روز هشتم تیرماه پای صندوق می روند تا نهمین رئیس جمهور را انتخاب کنند اما در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود، رأی‌گیری مرحله دوم برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم ۱۵ تیرماه انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha