فرماندار: ۶۹ شعبه اخذ رأی در آبدانان برای انتخابات هشتم تیر پیش‌بینی شده است

ایلام - ایرنا - فرماندار شهرستان آبدانان با تاکید بر مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ۶۹ شعبه ثابت و سیار برای انتخابات هشتم تیرماه در نظر گرفته شده است.

"محمد رحمانی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: از این تعداد، ۵۳ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه به صورت سیار برای اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه میزبان حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه آبدانان خواهد بود.

وی تصریح کرد: برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری ۴۶ شعبه در بخش مرکزی آبدانان، ۱۲ شعبه در بخش سرابباغ و ۱۱ شعبه نیز در بخش کلات مورموری تعیین شده است.

فرماندار آبدانان یادآور شد: در بخش مرکزی ۴۰ شعبه ثابت و ۶ شعبه سیار، در بخش سرابباغ هفت شعبه ثابت و پنج شعبه سیار و در بخش کلات مورموری ۶ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

رحمانی با تاکید بر اینکه مردم این شهرستان همواره حضور و مشارکت گسترده‌ای در انتخابات داشته‌اند، یادآور شد: تمهیدات لازم با تشکیل ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بر انتخابات در این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هشتم تیرماه فراهم شده است.

وی با تاکید بر لزوم قانون مداری و رعایت اصل بی طرفی در انتخابات پیش‌رو، خاطرنشان کرد: دقت نظر در انتخاب محل و تعیین شعب اخذ رأی به منظور تسهیل در امر رأی‌گیری و زمینه‌سازی برای حضور حداکثری انجام شده است.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha