۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85505639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتش پاکستان از کشته شدن ۱۱ تروریست خبر داد

۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶
کد خبر: 85505639
ارتش پاکستان از کشته شدن ۱۱ تروریست خبر داد

اسلام‌آباد - ایرنا - ارتش پاکستان اعلام کرد که ۱۱ تروریست که در انفجار اخیر خودروی نظامیان این کشور در ایالت «خیبرپختونخوا» دست داشتند، طی عملیات نیروهای امنیتی این کشور کشته شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از تلویزیون ملی پاکستان، عملیات امروز ارتش این کشور یک اقدام انتقام جویانه علیه عناصری است که روز یکشنبه با بمب کار گذاشته شده در کنار جاده، خودروی نیروهای ارتش پاکستان را در منطقه لاکی ماروات هدف قرار دادند. در این انفجار تروریستی هفت نظامی از جمله یک افسر درجه دار کشته شدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان ساعاتی قبل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات مقابله جویانه نیروهای ارتش در منطقه لاکی ماروات واقع در ایالت خیبرپختونخوا منجر به شناسایی محل اختفای تروریست های دخیل در انفجار روز یکشنبه شد.

در این بیانیه آمده است: ۱۱ تروریست درپی درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان کشته و مخفی گاه های آنان نیز منهدم شد.

انفجار بمب روز یکشنبه ۲۰ خرداد در ایالت خیبرپختونخوا که خودروی حامل نیروهای ارتش پاکستان را هدف قرار دارد هفت کشته برجای گذاشت.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد طی پیامی انفجار تروریستی که منجر به جان باختن تعدادی از نظامیان پاکستان شد را محکوم کرد.

رضا امیری مقدم با ابراز همدردی و تسلیت با مردم و دولت پاکستان گفت که جمهوری اسلامی ایران شهدای پاکستانی را همانند شهدای خود می داند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha