ماجدی: هراسی از فضای مجازی ندارم؛ اتفاقات امروز خط‌دهی شده بود

تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیات فوتبال استان تهران، گفت: هیچ ترسی از فضای مجازی ندارم و هر جا که باشم طبق قانون رفتار خواهم کرد.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، میرشاد ماجدی که برای تماشای بازی ایران و ازبکستان به ورزشگاه آزادی تهران رفته است در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشحالیم که تیم ملی ایران تا امروز در صدر است و امیدوارم در بازی امروز هم شاهد یک بازی خوب باشیم. ازبکستان هم تیم خوبی بوده و خیلی پیشرفت کرده است. آنها از سال ۲۰۱۸ و بعد از جام‌جهانی روسیه روی آکادمی‌های خود سرمایه گذاری کردند و تغیرات ساختاری در فدراسیون خود داشتند و امروز نتیجه آن را می‌بینیم.

وی ادامه داد: به عنوان ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا دو بار از امکانات ازبکستان و آکادمی‌های فوتبال این کشور بازدید داشتم و به معنای واقعی معنی آکادمی را دیدم. آنها ۲۰ آکادمی دارند که دولت به آنها کمک می‌کند و استعدادها شناسایی می‌شوند تا به تیم‌های ملی تزریق شوند.

او در مورد اتفاقات و حاشیه‌های امروز مقابل هیات فوتبال استان تهران و شعار برخی افراد تاکید کرد: در هیچ پرونده‌ای دخالت نداریم اما احساس می‌کنم مسائل امروز خط‌دهی شده بود. هر فردی باشد به کمیته اخلاق احضار خواهد شد تا پاسخگوی این مسائل باشد. هراسی از فضای مجازی ندارم و قانون را رعایت می‌کنم. شاید برای خیلی‌ها بد و یا خوب باشد اما فقط قانون را رعایت می‌کنم. اگر بخواهیم سر هر رای چند نفر شعار بدهند نمی‌توان فوتبال را رعایت کرد و باید به قانون تمکین کرد.

ماجدی تاکید گفت: از تمامی دستگاه‌های نظارتی درخواست دارم با بررسی چنین فضاهایی با خاطیان برخورد جدی داشته باشند، چراکه اهداف شخصی پشت این اتفاقات است و باید جلوی آن را گرفت.

وی با انتقاد از اتفاقاتی که امروز در ورزشگاه آزادی رخ داد، گفت: شاهد یک بازی فوتبال هستیم اما برای ورود دست‌اندرکاران فدراسیون مشکلاتی وجود داشت. دبیرکل فدراسیون فوتبال با آن شرایط باید مدت‌ها منتظر اجازه ورود باشد و من هم نتوانستم با ماشین وارد ورزشگاه شوم و مجبور شدم پیاده بیایم.

این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد شرایط خداداد افشاریان، گفت: در مورد جانشینی او صحبتی نشده، او رای مجمع را دارد و باید دید وضعیت به کجا خواهد کشید و طبق مقررات عمل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha