۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85506835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۷۹۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در بوشهر پیش‌بینی شد

بوشهر- ایرنا- رئیس کمیته سیاسی و دبیر ستاد برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر گفت: ۷۹۰ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این استان در انتخابات هشتم تیرماه پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، " سعید حیدری " روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از این شمار ۴۷۱ شعبه اخذ رای در سطح شهرها و ۳۱۹ شعبه در روستاهای استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: شهرستان "دیلم" با ۳۳ شعبه و "دشتستان" با ۱۷۹ شعبه به ترتیب کمترین و بیشترین تعداد شعب این استان در این دوره از انتخابات را به خود اختصاص داده اند.

حیدری بدون اشاره به شمار واجدان شرایط رای استان بوشهر یادآور شد: افراد متولد هشتم تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن واجد شرایط رای در این دوره از انتخابات هستند.

رئیس کمیته سیاسی و دبیر ستاد برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر ادامه داد: باتوجه به اینکه برای نخستین بار انتخابات در فصل تابستان برگزار می‌شود، تعداد شعب برای دسترسی راحت‌تر مردم افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید

استاندار: زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در بوشهر مهیا شد

رییس ستاد انتخابات بوشهر: ۶۶.۵ درصد جمعیت استان واجد شرایط رای دادن هستند

وی با بیان اینکه طرح‌های تقسیمات کشوری در استان بوشهر با جدیت دنبال شده است اضافه کرد: بزودی ۱۲ نقطه جمعیتی این استان به روستا تبدیل می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha