۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85506840
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاتل فراری ۳۴ ساله در رشت دستگیر شد

۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰
کد خبر: 85506840
قاتل فراری ۳۴ ساله در رشت دستگیر شد

رشت - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری قاتل ۳۴ساله در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ علیرضا حدادی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اطلاع وقوع یک فقره قتل مردی ۳۶ ساله در شهرستان رشت به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه و شبانه‌روزی پلیس، قاتل ۳۴ ساله شناسایی شد، افزود: کارآگاهان آگاهی پس از هماهنگی قضائی متهم متواری را در شهرستان رشت دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را مصرف مواد مخدر اعلام کرد، گفت: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی از آمادگی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

یک زخمی نتیجه رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در نتیجه تیراندازی شب گذشته حین برگزاری جشن عروسی، یکی از مهمانان این جشن راهی بیمارستان شد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در شب گذشته در روستای سوستان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی به رسم غلط اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری در مراسم عروسی کرده است، افزود: ساچمه به دست یکی از مهمانان که خانمی ۴۸ ساله بوده برخورد و وی برای مداوا به بیمارستان لاهیجان منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ضارب ۲۶ ساله و کشف سلاح شکاری از وی ادامه داد: با توجه به عمل جراحی و اقدامات درمانی، وضعیت فرد مجروح رو به بهبود است.

سرهنگ محمدی‌نسب در پایان از همه شهروندان خواست که ضمن پایبندی به قانون، از اجرای رسوم غلط و خطرناک که ممکن است خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد به شدت خودداری کنند.

ناکامی قاچاقچیان چوب در رودبار

همچنین بنا به گزارش دیگری، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: در بازرسی از یک دستگاه کامیون باری بنز و سه دستگاه خودروی باری نیسان، ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب به تشدید اقدامات همه جانبه مجموعه انتظامی به منظور مقابله با قاچاقچیان چوب اشاره کرد و اظهار کرد: جنگل به عنوان یکی از مواهب الهی در زندگی انسان و سلامت محیط زیست تاثیرات بسزایی دارد و به همین دلیل باید در حفظ آن کوشا بود.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۴، بخش رحمت آباد و بخش عمارلو شهرستان رودبار، در سه عملیات جداگانه حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیون باری بنز و سه دستگاه خودرو باری نیسان را در حال حمل چوب مشاهده و برای بررسی آن‌ها را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها، ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان و بیان کر‎د: در این خصوص چهار متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha