۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85509834
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کلاهبرداری ۲۵۰ میلیارد ریالی با ترفند خرید و فروش برنج در گیلان

رشت - ایرنا -  فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری فردی که با ترفند خرید و فروش برنج از مردم ۲۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی روز شنبه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش برنج به پلیس آگاهی استان، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نسبت به جمع‌آوری ادله و مستندات لازم اقدام و متهم سابقه‌دار این پرونده‌ را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری این فرد و اعتراف وی پس از مواجهه با مدارک، شواهد و مستندات به بزه انتسابی خود مبنی بر چهار فقره کلاهبرداری از طریق خرید و فروش برنج به مبلغ تقریبی ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد و بیان کرد: کلاهبردار ۴۵ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اعلام اینکه افراد سودجو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این زمینه مردم باید دقت و هوشیاری خود را در مواجهه با این افراد بکار ببرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۸۵ سارق و مالخر طی سه روز در گیلان دستگیر شدند

بنا به گزارش دیگری از این پابگاه خبری، جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۸۲ سارق و سه مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های خرد توسط پلیس آگاهی این استان خبر داد.

سردار حسین حسن‌پور اظهار کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح مبارزه با سرقت‌های خرد در سطح استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۸۲ سارق و سه مالخر در سطح استان گیلان دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۱۰۵ فقره سرقت اعتراف کرده و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره بر اهمیت رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، بیان کرد: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha