۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85507202
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

ستاد مردم ایران در گیلان با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات فعال شد

رشت - ایرنا - ستاد مردم ایران در گیلان عصر چهارشنبه برای جلب مشارکت بیشتر مردم و حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری در رشت گشایش یافت.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان در حاشیه افتتاح این ستاد استانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ستاد که در کل کشور دایر می شود با حضور گروه‌های مردمی و خودجوش برای فعالیت در راستای جلب مشارکت بیشتر مردم در انتخابات برپا می شود.

حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی با بیان اینکه این ستاد با تمرکز بر گفتمان اصلح فعالیت و تلاش می کند افراد بیشتری در انتخابات حضور یابند و زمینه ایجاد شور انتخاباتی فراهم شود.

وی اضافه کرد: به طور کل فعالیت این ستاد در ۲۵ قالب انجام می شود که اعزام سخنران به مساجد برای جلب مشارکت مردم و حضور حداکثری در انتخابات، تهیه بروشور،کلیپ و برپایی غرفه بدین منظور در هر شهر و محله و تمرکز بر این موضوع که هر مسجد یک ستاد مشارکت مردمی است از جمله محورهای فعالیت است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان بیان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات و نیز حضور پرشور و حداکثری مردم، تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با تشکیل ستاد مردم ایران هر پایگاه و هر مسجد یک ستاد مشارکت مردمی برای حضور پرشور در انتخابات باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha