۷۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات هشتم تیرماه در دهلران پیش بینی شده است

ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه دهلران گفت: ۷۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان مستقر می‌شود.

به گزارش ایرنا، "لطیف صادقی" شامگاه چهارشنبه درنشست هیئت‌های اجرایی و نظارت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دهلران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت، اظهار کرد: از این تعداد ۴۶ شعبه ثابت و ۳۲ شعبه سیار است.

وی با اشاره به سازماندهی یک‌هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی و دست اندرکاران چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان، ابراز کرد: وظیفه هیات‌های اجرایی رعایت قانون، اصل بی طرفی و فراهم کردن زمینه برای انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم است.

صادقی به خدمات دولت در حوزه راه‌ها و چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران اشاره کرد و گفت: با حضور پیمانکاران روند پیشرفت این پروژه به عنوان یکی از مطالبات مهم شهرستان دهلران، سرعت گرفته است.

وی به پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات اجرایی سد میمه دهلران قبل از دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: این پروژه با تزریق ۱۹ هزار میلیارد ریال هم اکنون دارای بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و تا پایان سال جاری آبگیری می شود.

فرماندار ویژه دهلران پروژه های ان. جی.ال و نیروگاه صبا دهلران را از دیگر پروژه های ارزشمند دولت سیزدهم در این شهرستان برشمرد و گفت: تکمیل پروژه پمپاژ برتش در راستای تامین آب۲ هزار هکتار از ارضی دیم منطقه به همت دولت و تزریق اعتبار در دست اقدام است و فاز اول این پروژه برای پوشش آبیاری یکهزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان، تا هفته دولت بهره برداری می شود.

۷۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات هشتم تیرماه در دهلران پیش بینی شده است

" نعمت الله حاتمی" معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران نیز در این نشست با اشاره به فراهم بودن زمینه برای انتخابات باشکوه در شهرستان، افزود: تامین وسایل سرمایشی و تامین خودرو نیز از موضوعات مهم در دستور کار است.

دبیر هیات نظارت استان ایلام نیز با تسلیت شهید جمهور و شهدای خدمت، گفت: هماهنگی و انسجام، احساس مسئولیت و دلسوزی و کار جهادی منجر به تسریع در امور خواهد شد و لازم است هیئت های اجرایی و نظارت ضمن تسلط بر قانون این نکات مهم را هم مد نظر داشته باشند.

"عزیز بابایی" بر لزوم پیگیری آموزش‌ها برای اعضای هیات های اجرایی و نظارت تاکید کرد و افزود: جلسه توجیهی برای نمایندگان فرماندار و نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود.

نشست هیات های اجرایی و نظارت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دهلران با حضور فرماندار ویژه دهلران،معاون سیاسی فرماندار،دبیر و اعضای هیات نظارت استان،رئیس و اعضای هیات نظارت شهرستان و بخشداران برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha