ائتلاف نیروهای انقلاب جیرفت مردم را به مشارکت انتخاباتی فراخواند

جیرفت- ایرنا- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان جیرفت در نشست مشورتی و هماهنگی شامگاه چهارشنبه خود مردم را به حضور پرشور و گسترده در انتخابات اخیر فراخواند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا تعدادی از اعضای این شورا در نشست امشب خود ضمن فراخواندن مردم به حضور پرشور در انتخابات خواهان رای به اصلح ترین فرد برای سمت رییس جمهور نیز شدند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان جیرفت در این نشست گفت: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در مراسم تشییع شهید جمهور هستند اما امروز صحنه دیگر امتحان مهیا شده و به لطف الهی با سربلندی پشت سر می‌گذاریم.

علی شهدادنژاد افزود: یکی از وظایف ما خنثی سازی تلاش دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است.

وی تاکید کرد: باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم و این امر همزمان تضمین مشروعیت نظام است.

شهدادنژاد ادامه داد: مردم باید در بین این ۶ نفر بهترین و اصلح ترین را انتخاب کنند و برای این انتخاب معیار وجود دارد باید ببینیم این افراد در مسئولیت های قبلی برای نظام و انقلاب چقدر وفادار بوده‌اند.

نقش امنیت، رفاه و آرامش در انتخاب رییس جمهور

حجت الاسلام سید بهروز حسینی زاده یکی دیگر از سخنرانان این نشست نیز با اشاره به اینکه مردم باید موضوعات امنیت، رفاه و آرامش را در انتخاب خود در نظر بگیرند گفت: امنیت ابعاد مختلف دارد که یکی از آنها امنیت اقتصادی است و باید کسی را انتخاب کنیم که در اجرا از سابقه درخشانی برخوردار و بیشترین کار اجرایی و دوندگی را داشته باشد.

وی امنیت معنوی و امنیت فرهنگی را ابعاد دیگر از امنیت دانست و افزود: باید بدانیم کاندیدای ریاست جمهوری در حوزه فرهنگ برای نسل جوان چه برنامه ای دارد.

حسینی زاده امنیت اجتماعی و امنیت سیاسی را از دیگر ابعاد امنیت بیان کرد و ادامه داد: باید کسی را انتخاب کنیم که در سیاست داخلی و خارجی مطیع امر ولایت باشد و دولت های خارجی ظالم را کدخدا حساب نکند.

وی با اشاره به ضرورت امنیت غذایی گفت: کاندیدای ریاست جمهوری باید مشخص کند چه برنامه‌ای برای حوزه کشاورزی و امنیت غذایی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha