مشارکت شهروندان با پلیس غرب استان تهران موجب افزایش کشفیات ۳۰ درصدی شد

اسلامشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: مشارکت شهروندان با پلیس غرب استان تهران موجب افزایش کشفیات ۳۰ درصدی شد.

به گزارش ایرنا ، طرح همیاران اجتماعی روز پنجشنبه در اسلامشهر با حضور سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران و با میزبانی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک امام خمینی(ره) ( مسکن مهر) برگزار شد.

در این مراسم، خدمات رایگان اعم از بهداشت دهان و دندان، سنجش قدووزن، انداره گیری فشارخون و قند خون و... به شهروندان اسلامشهری ارائه و همچنین پاسخگویی به سوالات و مشکلات شهروندان انجام گرفت.

مشارکت شهروندان با پلیس غرب استان تهران موجب افزایش کشفیات ۳۰ درصدی شد

سردار"کیومرث عزیزی"در حاشیه اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در"میان آباد"شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: از مردم شریف و نجیب منطقه میان آباد اسلامشهر بابت استقبال و شرکت در چنین جلسه تعاملی و هم اندیشی کمال قدردانی را دارم و از عموم شهروندان این منطقه می خواهم هرگونه مسائل و مشکلات انتظامی خود را به مجموعه انتظامی منتقل کنند تا با تلاش موثر و مفید همکاران انتظامی، مشکلات انتظامی برطرف شده و امنیت خوبی در منطقه داشته باشیم.

وی افزود: امنیت توسط مردم و سازمان های متولی ایجاد شده و پلیس وظیفه حفاظت از این امنیت ایجاد شده را خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی بر مشارکت سازمان ها و سایر نهادهای دولتی در زمینه تولید امنیت تاکید و تصریح کرد: با بکارگیری استعداد نیرو و تجهیزات پلیس و مشارکت سایر دستگاه های دولتی می توان روند کاهشی خوبی در حوزه سرقت ایجاد کرد.

سردار عزیزی با بیان اهداف کلان وچشم اندازهای امیدوار کننده در خصوص اجرای طرح کنترل مجرمان از طریق پابند الکترونیک بیان داشت: با پشتوانه همیشگی مردم خوب و فهیم و با بهره گیری از ظرفیت نهادها و سازمان ها، در آینده شاهد تاثیر مثبت اجرای طرح کنترل مجرمان از طریق پابند الکترونیک در کاهش سرقت و مبارزه جدی با سارقان خواهیم بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اجرای طرح های مختلف انتظامی، مبارزه با موادمخدر، سرقت، مقابله با اراذل و اوباش و جمع آوری معتادان متجاهر در راستای افزایش ضریب امنیتی در سطح جامعه را بسیار موثر عنوان کرد.

سردار عزیزی اعلام کرد: با اجرای این طرح ها در سایه همکاری و تعامل گسترده شهروندان، محیط برای مجرمان و مخلان نظم وامنیت بیش از پیش ناامن خواهد شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه امنیت شهروندان، جزو خطوط قرمز پلیس است، تاکید کرد: برخورد پلیس با مخلان نظم وامنیت، مجرمان جرائم خشن و اوباش، قانونی، سخت و قاطع خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی سرقت از ابتدای سال جاری تا هم اکنون، خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی و مشارکت شهروندان و همراهی سایر ادارات دولتی، شاهد افزایش کشفیات ۳۰ درصدی در ۳ ماه اول سال بودیم.

در جریان اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی درمیان آباد اسلامشهر، سردار عزیزی و همکارانش در پلیس های تخصصی و معاونت ستادی پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات انتظامی شهروندان میان آبادی بودند.

قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در "رشت" دستگیر شد

سرهنگ"فضل الله سواری پور" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در گفت و گو با خبرگزاری پلیس، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر اندیشه شهریار، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته و عوامل انتظامی با حضور در محل به بررسی صحنه قتل پرداختند.

وی افزود: متهم فردی ۴۳ ساله با سلاح گرم به سمت زنش و دو برادر خانمش تیراندازی کرده و دو برادر خانم وی به قتل رسیدند و خانم وی پس مجروحیت جهت درمان به بیمارستانی در شهریار منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه قاتل فراری با گذرنامه جعلی قصد خارج شدن از کشور را داشت که با اقدام به موقع پلیس ناکام ماند، اذعان داشت: متهم پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اعتراف سارق سیم و کابل برق به ۲۰ فقره سرقت در"رباط کریم"

سرهنگ" تیمور کلانتری" فرمانده انتظامی رباط کریم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در رباط کریم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی های میدانی و اقدامات پلیسی، یک سارق را در ارتباط با این سرقت ها شناسائی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی، سارق را در حال ارتکاب جرم در رباط کریم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رباط کریم خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل در رباط کریم اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha