۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85508265
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تریبون آزاد انتخابات ریاست جمهوری در قرچک برگزار شد

قرچک - ایرنا - در آستانه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، برنامه تریبون آزاد انتخابات با محوریت بیان دستاوردهای دولت سیزدهم در شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در نخستین برنامه تریبون آزاد قرچک که روز پنجشنبه در بوستان شهرداری این شهرستان برگزار شد، جمعی از شهروندان دیدگاه‌های خود را نسبت به مسائل روز کشور و انتخابات ریاست جمهوری بیان داشته و تنی چند از مسئولان این شهرستان نسبت به پاسخگویی به سوالات مردم اقدام کردند.

تریبون آزاد انتخابات ریاست جمهوری در قرچک برگزار شد

معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان قرچک در این مراسم گفت: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگر به همدلی، اتحاد و امید به آینده نیاز دارد و این مهم تنها در سایه بیان دستاوردهای نظام محقق می‌شود.

مجید قیصرپناه با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان اظهار داشت: امروز کار، تلاش و مجاهدت آیت الله رئیسی در رسیدگی به امور مردم، باعث شده تا جامعه طعم خدمت رسانی را درک کند و باید دستاوردهایی که طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم به دست آمده را به درستی اطلاع رسانی کرد.

وی تصریح کرد: در زمان فعالیت دولت سیزدهم، اقدامات موثری در مناطق مختلف شهری، روستایی و کم برخوردار شهرستان قرچک صورت گرفته و بسیاری از گره‌هایی که سال‌ها باز نشده باقی مانده بود، با تلاش و همت مسئولان رفع گردید، مشکلاتی که اگر از مسیر حرکت رو به رشد قرچک زودتر برداشته می‌شد، امروز شاهد رونق هر چه بیشتر این شهرستان بودیم.

وی افزود: امروز شهرستان قرچک بر روی ریل توسعه و پیشرفت قرار دارد و حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رئیس جمهوری در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توان بسیاری از موانع را برطرف و کشور را به سمت قله های پیشرفت سوق دهد.

قیصرپناه گفت: برگزاری دو دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک و استقبال باشکوه مردم از این رویداد مهم سیاسی ثابت کرد که مردم این دیار، ارزش حضور به هنگام و حداکثری در رویدادهای مهم را به خود درک می‌کنند و قطعا در انتخابات پیش رو نیز حماسه ای دیگر در تاریخ سراسر افتخار این دیار رقم می زنند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه برگزار می شود.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha