۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85367984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۰ بازرس بر روند انتخابات در قرچک نظارت می‌کنند

قرچک- ایرنا- رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان قرچک گفت: در جریان برگزاری روند فعالیت ستاد انتخابات ۱۰ سربازرس و ۱۵۰ بازرس بر روند انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ نظارت می‌کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید قیصرپناه روز یکشنبه در جلسه هیأت بازرسی ستاد انتخابات قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: هیأت بازرسی ستاد انتخابات شهرستان قرچک در کنار هیأت های نظارت و اجرایی و به منظور حصول اطمینان از حسن برگزاری جریان انتخابات در کلیه مراحل، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی گفت: بر اساس پیش بینی صورت گرفته، برای هر شعبه اخذ رأی یک بازرس و برای نظارت بر حسن انجام وظایف بازرسین نیز ۱۰ سربازرس تعیین شده که در مجموع ۱۶۰ سربازرس و بازرس در روند انتخابات قرچک فعالیت می‌کنند.

قیصرپناه افزود: دبیرخانه هیأت بازرسی شهرستان قرچک با استقرار در محل فرمانداری ،آماده دریافت گزارش های مردمی است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی از سوی داوطلبان به ویژه تبلیغات زودهنگام و نیز تخلفات مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی در جانبداری و تبلیغات له یا علیه اشخاص با استفاده از امکانات دولتی، مراتب را از طریق شماره تلفن های ۳۶۱۷۰۳۸۱، ۳۶۱۷۷۱۳۶، ۳۶۱۷۰۸۰۵ - ۰۲۱ اعلام کنند.

وی گفت: مردم می‌توانند مستندات خود از تخلفات صورت گرفته را با استفاده از پیام رسان ایرانی ایتا به شماره همراه ۰۹۳۶۵۹۹۵۷۳۲ ارسال کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشواو قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha