طرح توسعه بیمارستان کوثر از استاندارد بالایی برخوردار است

بروجرد - ایرنا - استاندار لرستان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم خدمات شایسته ای در عرصه های مختلف ارائه کرده است، گفت: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد در ادامه رویکرد ارائه خدمات درمانی دولت از بالاترین استاندارد دانشگاهی و بیمارستانی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب شفقت عصر پنجشنبه در آیین افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد اظهار کرد: این مجموعه از نظر زمانی انجام آن هشت سال طول کشیده اما در دولت سیزدهم خدمات بسیار موثری در بیمارستان کوثر بروجرد انجام شده و امروز شاهد افتتاح طرح توسعه این بیمارستان هستیم.

وی افزود: شهدای خدمت یک الگو را ترسیم کردند، امام جمعه شهید تبریز یک الگوی مدیریت امام جمعه ای معرفی کردند و استاندار جوان شهید که نماد استاندار خدمت گذار شدند.
استاندار لرستان بیان کرد: دولت خدمتگزار و مردمی سیزدهم خدمات بسیار شایسته ای در مدتی کوتاه به کشور عرضه کردند.

شفقت اضافه کرد: خدمات ارزنده و موثری دولت سیزدهم در همه شهرستان های این استان انجام شده که نشان دهنده همدلی و همراهی مردم و مسوولان است.

ارائه خدمات درمانی موثر به مردم در دولت سیزدهم

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح در زمان مقرر به بهره برداری رسید هر چند موانعی وجود داشت ولی طرح بخوبی به سرانجام رسید.
عباس گودرزی با اشاره به خدمات درمانی موثری در سال های اخیر در شهرستان بروجرد افزود: زمانی بیماران ما در راهرو و حیاط بیمارستان بستری می شدند اما اکنون قدم های موثری در راستای توسعه و تجهیز بیمارستان های مختلف شهرستان انجام شده است.

وی افزود: اقدامات موثری در راستای توسعه و تجهیز بیمارستان آیت الله بروجردی و بیمارستان امام خمینی(ره) بروجرد انجام شده است و امروز هم طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد افتتاح شد.

نماینده مردم بروجرد با اشاره به اینکه زمینه ایجاد دانشکده پزشکی در شهرستان بروجرد فراهم شده است, گفت: دانشکده پرستاری از حالت تک رشته ای خارج شده و رشته های آن به تعداد پنج رشته رسیده است.

وی افزود: با افزایش تعداد رشته های دانشکده پرستاری می توان موافقت برای تاسیس دانشکده پزشکی و در گام های بعدی دانشگاه علوم پزشکی در بروجرد را فراهم کرد.

خدمت رسانی به مردم در اولویت است

امام جمعه بروجرد نیز در آیین افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد، گفت: در همه کارها و اقداماتی که انجام می شود هدف نهایی باید خدمت به مردم باشد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی با اشاره به افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد بیان کرد: این طرح نیز در امتداد رویکرد خدمت به مردم است تا در همین راستا کمک به مردم و رضایتمندی آنها حاصل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha