۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۹
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85508506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت آگاهانه اقوام در انتخابات نشانه وحدت ملی است

تایباد- ایرنا- مدرس حوزه و دانشگاه گفت: مشارکت آگاهانه همه اقوام و مذاهب کشور در انتخابات نشان از وحدت ملی دارد.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی ماندگاری روز پنجشنبه در جمع مردم شیعه و اهل سنت تایباد افزود: دلسوزان این نظام بدون شک در انتخابات شرکت خواهند کرد و وفاداری خود را به انقلاب نشان خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه مردم با حضور در انتخابات باید در سرنوشت کشور سهیم باشند، بیان کرد: مردم ایران با حضور پر شور خود در انتخابات، یک بار دیگر صلابت ایران را به رخ جهانیان می‌کشند.

مدرس حوزه و دانشگاه بیان کرد: یکی از جلوه‌های حضور مردم برای تعیین سرنوشت و فتح قله‌های تعالی کشور، حضور در پای صندوق‌های رای است که دشمن از آن به شدت در هراس است.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری اضافه کرد: در این برهه حساس که دشمنان این انقلاب به دنبال ناامید کردن مردم در بخشهای مختلف هستند، همه ما وظیفه داریم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در این رویداد سیاسی با بصیرت و هوشیاری شرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری، استاد حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران در همایش جهاد تبیین شهرستان تایباد شرکت کرده بود و این مراسم در محل مسجد جامع امام جعفر صادق ( ع ) شهر تایباد برگزار شد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۶۹ شعبه اخذ رای خراسان رضوی برگزار می شود.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha