اذعان ۷۴ درصد صهیونیست‌ها به شکست در جنگ رسانه‌ای پس از عملیات طوفان‌الاقصی

تهران – ایرنا – براساس نظرسنجی روزنامه عبری معاریو، ۷۴ درصد از صهیونیست‌ها به شکست در جنگ رسانه‌ای پس از عملیات طوفان‌الاقصی اذعان می‌کنند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، در نظرسنجی این روزنامه عبری درباره میزان حمایت صهیونیست ها از احزاب سیاسی این رژیم آمده است: در صورت برگزاری انتخابات زود هنگام، «اردوگاه رسمی» به ریاست بنی گانتس ۲۴ کرسی کنست را به دست خواهد آورد.

براساس این نظرسنجی، حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی رژیم اشغالگر، ۲۱ کرسی را به دست می آورد.

براساس نتایج این نظرسنجی، در صورت برگزاری انتخابات زودهنگام، اردوگاه مخالفان نتانیاهو ۵۸ کرسی و ائتلاف همپیمان وی ۵۲ کرسی به دست خواهد آورد.

روزنامه معاریو نوشته است: براساس نتایج نظرسنجی، گانتس با ۴۱ درصد حمایت، مناسب ترین شخص برای پست نخست وزیری اسرائیل است که پس از وی نتانیاهو با ۳۵ درصد قرار دارد.

روز سه شنبه نیز شبکه الجزیره اعلام کرد: بر اساس نظرسنجی کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی، ۳۲ درصد اسرائیلی‌ها گفته‌اند که اعتمادی به سران کنونی این رژیم ندارند و تنها ۱۵ درصد از صهیونیست‌ها گفته‌اند که به نتانیاهو اعتماد دارند.

پیش تر بر اساس نظرسنجی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، ۶۲ درصد صهیونیست‌ها گفته‌ بودند که هرگز به حزبی که از ادامه نتانیاهو در قدرت حمایت کند، رأی نخواهند داد.

بر اساس این گزارش، ۵۶ درصد از صهیونیست‌ها نیز بر این باورند که دلایل اصلی تعلل نتانیاهو درخصوص تبادل اسرا با حماس، سیاسی است.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته است گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha