۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85508112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آژیر خطر در پایگاه «میرون» به صدا درآمد/ حمله حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- منابع خبری در حالی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در پایگاه استراتژیک «میرون» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند که حزب الله یک پایگاه نظامی دیگر رژیم صهیونیستی را زیر آتش گرفت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از النشره، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای از عملیات جدید علیه نظامیان صهیونیست خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت در ساعت هشت صبح امروز به وقت محلی روز پنجشنبه سیزدهم ژوئن ۲۰۲۴، مرکز نظامی «الراهب» را با سلاح سنگین و توپخانه هدف قرار دادند.

همزمان منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در اطراف پایگاه میرون در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر در الجلیل علیا و الجلیل غربی خبر داد.

همزمان توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف شهرک های شبعا و الوزانی را در جنوب لبنان گلوله باران کرد.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

طی ماه های اخیر بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی رژیم اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته اند که حزب الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماسی می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

آنها همچنین با اذعان به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با توان دفاعی مقاومت اسلامی لبنان گفته اند که پهپادهای حزب‌الله زمانی که از خط مرزی عبور می‌کنند، از موشک هم خطرناک‌تر می‌شوند، زیرا هر نقطه‌ای را که بخواهند با دقت هدف قرار می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha