۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85508845
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اثرات حمله گسترده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی

۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبر: 85508845
اثرات حمله گسترده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی

تهران – ایرنا – رسانه‌های صهیونیست اذعان کردند که به دنبال حمله موشکی و راکتی گسترده حزب‌الله لبنان به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی، چند صهیونیست زخمی و چندین ساختمان دچار آتش سوزی شدند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از المیادین، حزب الله لبنان اعلام کرد شهرک های کریات شمونه و کفر سولد را با ده‌ها راکت کاتیوشا و موشک فلق هدف قرار داده است.

رسانه های عبری نیز اذعان کردند که حزب الله لبنان با شلیک دست‌کم ۴۰ راکت، شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه و سراسر منطقه الجلیل علیا را هدف حمله قرار داد.

رسانه های صهیونیستی همچنین تصریح کردند که به دنبال این حمله، نقاطی در شهرک کفر سولد در الجلیل علیا دچار آتش سوزی شد.

به دنبال این حمله، آژیر خطر در شهرک های بیت هلیل، کفر گلعاد، مرگلیوت و کریات شمونه به صدا درآمد.

این رسانه ها همچنین اذعان کردند چندین ساختمان در منطقه الجلیل علیا دچار آتش سوزی شد و دود گسترده ای از شهرک میسکاف عام به آسمان برخاست.

این در حالی است که فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم اسرائیل اذعان کرد این رژیم حال از دست دادن منطقه الجلیل است و به جای اینکه اسرائیل، در جنوب لبنان منطقه امن ایجاد کند، حزب الله لبنان در شمال اسرائیل اقدام به ایجاد منطقه امن کرده است.

سرلشکر یفتاح رون طال با بیان اینکه حزب الله لبنان به ما هیچ اهمیتی نمی دهد، خاطرنشان کرد: وضعیت در شهرک کریات شمونه غیر قابل تحمل است و این شهرک به شهر اشباح و منطقه جنگی تخلیه شده، تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha