۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی ورزشی در آذربایجان‌غربی اجرایی شده است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی بخش ورزش استان در قالب مصوبات سفر استانی رییس جمهور و شهرستانی استاندار در نقاط مختلف استان اجرایی شده است.

سجاد بیرامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریل در قالب سفر رییس جمهور بوده و هشت هزار میلیارد ریال نیز در قالب سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان غربی در شهرستان های ۲۰ گانه به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در مرحله های مختلف اجرا و تکمیل قرار دارند، اضافه کرد: از محل اعتبارات سفر رییس جمهور، ۲۶ مکان سرپوشیده و ۱۵ مکان روباز اجرایی شده و طی این سال، همه شهرستان‌های استان دارای پروژه در حال احداث یا تکمیل هستند.

وی اظهار کرد: در سفرهای شهرستانی، پروژه‌های مختلفی برای شهرهای استان تعریف و در این خصوص ۱۳۵ مصوبه با ۱۸۱ پروژه برنامه‌ریزی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هم اکنون ده‌ها پروژه ملی و استانی در سراسر استان در حال اجراست و در بحث محرومیت‌زدایی نیز پروژه‌های مختلفی تعریف شد که هم اکنون چهار پروژه در این خصوص افتتاح شده است.

بیرامی گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سال گذشته در ورزش استان با شتاب بیشتری صورت گرفت و بالغ بر ۵۰۰ هزار مترمربع به سرانه ورزشی استان اضافه شده یا در حال تکمیل شدن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha