۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85509375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه میلیاردی محتکر ۲۹۰ تن ورق فلزی در همدان

۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبر: 85509375
جریمه میلیاردی محتکر ۲۹۰ تن ورق فلزی در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از دریافت جریمه ۶ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریالی برای احتکار ۲۹۰ تن انواع ورق فلزی در انبار یک واحد صنعتی خبر داد.

مرضیه یونسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی همدان پرونده احتکار انواع ورق فلزی به ارزش ۶۷ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر الزام عرضه کالاهای کشف شده به پرداخت ۶ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ درصد ارزش کالای مکشوفه محکوم کرد.

یونسی خاطر نشان کرد: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان همدان با قطعی شدن حکم صادره، جریمه این واحد صنعتی را دریافت کرد.

جریمه میلیاردی محتکر ۲۹۰ تن ورق فلزی در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: با گزارش بازرسان سازمان صمت پیرامون کشف کالا در یک انبار ، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا ۲۳ خرداد امسال سه هزار و ۱۶۶ فقره پرونده تخلف با موضوعات کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت دارو و درمان تشکیل شده افزود: از این تعداد پرونده تشکیل شده ۲ هزار و ۸۵۱ پرونده رسیدگی و مختومه شده است و متخلفان بیش از ۹۴۶ میلیارد ریال جریمه نقدی شده‌اند.

یونسی تصریح کرد: در این مدت ۱۸۵ گروه بازرسی تعزیرات حکومتی استان، روانه بازار شده‌اند و یک هزار و ۵۱۵ بازرسی صورت گرفته و منجر به تشکیل یک هزار و ۷۵ پرونده تخلف شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha