۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85509926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس جدید هیات ژیمناستیک استان اردبیل انتخاب شد

۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85509926
رئیس جدید هیات ژیمناستیک استان اردبیل انتخاب شد

اردبیل - ایرنا - عزیز افضلی فرد با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس جدید هیات ژیمناستیک استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک استان اردبیل روز شنبه با حضور محسن سلیمانی دبیر فدراسیون، محمدعلی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان (رئیس مجمع) و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی که سه نامزد داشت هر کدام از نامزدها به مدت ۱۰ دقیقه اقدام به ارائه برنامه‌های خود کردند.

قبل از آغاز رای‌گیری وحید الماسی انصراف داد و در نهایت عزیز افضلی فرد با کسب ۱۷ رای از مجموع ۲۹ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات تکواندو استان اردبیل انتخاب شد ، وحید صادقی نامزد دیگر نیز موفق به کسب ۱۲ رای از اعضای مجمع شد.

رئیس جدید هیات ژیمناستیک استان اردبیل گفت: بسط، گسترش و همگانی کردن ژیمناستیک، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی از جمله برنامه‌های این هیات است.

عزیز افضلی فرد تلاش برای مهیا کردن زیرساخت‌ها و تامین تجهیزات مورد نیاز، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان ژیمناستیک و ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.

وی استعدادیابی و استفاده مطلوب از پایگاه‌های استعدادیابی، بها دادن به ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان ملی، برگزاری مسابقات ژیمناستیک در مناسبت‌های مختلف در تمام شهرستان‌های استان به صورت چرخشی با هدف ایجاد علاقه‌مندی وجذب نوجوانان و جوانان به این رشته ورزشی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان و برگزاری مسابقات جایزه بزرگ ژیمناستیک در استان را جمله دیگر اقدامات این هیات در استان برشمرد.

وی ادامه داد: استفاده از سرمایه‌های انسانی توانمند و کارآمد در هیات شهرستان‌ها و کمیته‌های هیات استان ، همکاری و تعامل دو سویه با مراکز، نهادهای علمی، فرهنگی ورزشی و سازمان‌های غیردولتی و نیمه‌دولتی، تلاش برای ارتقای جایگاه هیات ژیمناستیک استان در کشور ، شناسایی نقاط ضعف و مشکلات این رشته ورزشی و ارائه راه حل برای آنها از جمله دیگر اقدامات هیات ژیمناستیک استان اردبیل خواهد بود.

در این مجمع انتخاباتی المیرا حیدری به‌ عنوان نایب رئیس، جواد اکبری خزانه‌دار و مصطفی منظومی، داور نیکنام و رقیه مجرد هم به‌عنوان اعضای هیات رئیسه هیات ژیمناستیک استان اردبیل معرفی و موفق به کسب رای اعضای مجمع شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha