۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۴۳
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85510054
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع عادلانه تسهیلات تولید در خراسان جنوبی ضروری است

بیرجند - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بر توزیع عادلانه تسهیلات رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: اگر منابع تسهیلات بانکی در استان وجود دارد باید همه واحدهای تولیدی به اندازه و بر اساس عدالت از آن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مهدی جعفری روز شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: توزیع تسهیلات رفع موانع تولید استان نباید به گونه‌ای باشد که برخی واحدها چند مرتبه تسهیلات دریافت کنند و برخی واحدها تسهیلات دریافت نکنند لذا خودمان را ملزم به توزیع عادلانه تسهیلات می‌دانیم.

وی تاکید کرد: هدف ما این است که کار را برای واحدهای تولیدی استان تسهیل کنیم اما باید از ظرفیت کارگروه سوء استفاده نشود یعنی کسانی که هر سال از رانت برخوردار می‌شدند باید جلوی این رانت و استفاده بیش از حد گرفته شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها طی مهلت قانونی می‌توانند به مصوبات این کارگروه اعتراض کنند در غیر این صورت مصوبات لازم‌الاجرا است.

در جلسه امروز مسائل و مشکلات ۱۹ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که اکثر این واحدهای تولیدی درخواست استمهال تسهیلات و تقسیط مالیات را داشتند که با همراهی مجموعه بانکی، امهال این تسهیلات برای برخی از واحدها در کارگروه مصوب شد.

همچنین در این جلسه امهال تسهیلات اقامتگاه بوگردی در طبس، امهال تسهیلات واحد بسته‌بندی مواد غذایی در سرایان، امهال تسهیلات چند واحد پرورش مرغ تخم‌گذار و مرغ گوشتی در شهرستان خوسف و درمیان و زیرکوه، امهال تسهیلات واحد تولید رب در شهرستان فردوس، امهال تسهیلات طرح احداث باغ در قاینات، امهال تسهیلات شرکت کاغذ تحریر مرز سفید در شهرستان بیرجند همچنین تسهیل در شراط ترتیب پرداخت مالیات واحد تولید اکسید منیزیم و فرآورده‌های نسوز شرکت تهیه و تولید مواد نسوز مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha