نیکزاد: فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که «کارنامه» داشته باشد

تهران- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف گفت: برای خدمت و پیشرفت کشور و ادامه راه شهیدان باید کسی را در قامت ریاست جمهوری انتخابات کنیم که در دفاع مقدس، قرارگاه خاتم الانبیا، شهرداری تهران، نیروی انتظامی و مجلس شورای اسلامی کارنامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی نیکزاد عصر شنبه - ۲۶ خرداد- در نشست محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با فعالان ستادی او که در مسجد امام صادق (ع) در میدان فلسطین تهران برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک امانت بزرگ است که در دست ما قرار دارد، این انقلاب نظام سیاسی و مردم سالاری دینی ثمره بیش از ۲۲۰ هزار شهید است همه ما باید از آن پاسداری کنیم.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف افزود: برای حکمرانی خدمت و پیشرفت کشور و البته ادامه راه شهیدان باید کسی را در قامت ریاست جمهوری ببینیم که در دفاع مقدس، قرارگاه خاتم الانبیا، شهرداری تهران، نیروی انتظامی و مجلس شورای اسلامی کارنامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این راه، مجاهدت و مراقبت لازم است، برای تحکیم راه انقلاب باید به فردی رای بدهیم که توانایی مدیریت داشته باشد و این فرد کسی جز محمدباقر قالیباف نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha