حضور حداکثری در انتخابات نشان‌دهنده پایداری ملت ایران بر ارزش‌های انقلاب اسلامی است

شهرکرد- ایرنا- یک فعال سیاسی گفت: حضوری در پای صندوق‌های رای فقط رای دادن نیست بلکه این آرا یک پیام مهمی را به دنیا مخابره می‌کند که ما هنوز بر آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی پایدار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معصومه آباد عصر شنبه در ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در شهرکرد اظهار کرد: نخستین رسالت ما در انتخابات حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و سپس انتخاب فرد اصلح است.

وی گفت: به عنوان کسی که سالها با محمد باقر قالیباف همکار بودم به یقین می‌گویم که وی تنها کسی است که می‌تواند ایران را آباد کند و بسازد.

عضو سابق شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه برای شناخت نامزدهای حاضر و توانمندی‌های آنها باید به گذشته و کارنامه آنها رجوع کنیم، تصریح کرد: محمدباقر قالیباف یک فرد ناشناس نیست بلکه شناخته شده است و در شرایط سخت جنگ، بحران و زلزله مدیریت خود را به اثبات رسانده است.

آباد با بیان اینکه در قاموس دکتر قالیباف «نمی‌توانم» راه ندارد، افزود: کارنامه این نامزد رییس جمهوری شبیه به هیچ یک از روسای رییس جمهوری قبلی نیست چراکه زمانی که مدیریت شهری تهران را بر عهده داشت توانست با فعل توانستن، مشکلات را از میان بردارد و طرح‌هایی در کلانشهر تهران اجرا کرد که حائز جایزه‌های بین‌المللی شد.

وی یادآور شد: طرح‌های مهمی که محمدباقر قالیباف در تهران اجرا کرد همه با بودجه‌های اندک، محدودیت‌ها و تنگناها انجام گرفت و هر کجا هم که بودجه در اختیار نداشت وام بین‌المللی می‌گرفت و برای مردم کار می‌کرد.

این فعال سیاسی افزود: اگر ادعا می‌کنیم قالیباف توانمندی اداره کشور را دارد به این سبب است که وی در قالب آمایش سرزمین می‌تواند تمام استان‌های کم‌برخوردار را به استان‌های موفق تبدیل کند.

آباد با اشاره به اینکه برای تدوین برنامه هفتم توسعه ساعت‌ها انرژی و وقت در مجلس شورای اسلامی صرف شده است، گفت: کسی هم نمی‌تواند خارج از این برنامه اقدام کند.

وی یادآور شد: اگر فردی توانمند مدیریت کشور را بر عهده بگیرد خیلی از مشکلات شهرها و روستاهای کشور برطرف می‌شود، امروز که در آستانه یک انتخاب سرنوشت‌ساز قرار داریم، تلاش کنیم روحیه بی‌تفاوتی را از دوستان و آشنایان بگیریم و رای سیاسی ندهیم بلکه به فردی رای بدهیم که کارنامه و برنامه داشته باشد که در چهار سال آینده شرمنده خود و دیگران نشویم.

این فعال سیاسی یادآور شد: ما مدیر در سایه و در خانه لازم نداریم بلکه مدیر در کار و بحران می‌خواهیم.

آباد گفت: محمدباقر قالیباف هیچ‌گاه برای مقام و شهرت تلاش نکرد و بر اساس آن وارد میدان نشده است، انگیزه وی برای نامزدی ریاست جمهوری امضای ۱۶۰ نماینده مجلس که نمایندگان مردم هستند، بوده است.

وی افزود: محمدباقر قالیباف همیشه مصالح مردم را بر مصالح شخصی خود ترجیح داده است.

آباد گفت: مناظرات تلویزیونی نامزدهای رییس جمهوری را که می‌بینیم ممکن است برخی در بخش سلامت صاحب‌نظر باشند اما در عرصه سیاست دانش ندارند هر چند ممکن است آدم خوبی هم باشند اما ما فقط دنبال آدم خوب نیستیم بلکه دنبال معمار کشور هستیم که بتواند کشور را بسازد.

این فعال سیاسی افزود: وظیفه ما این است که در چند روز آینده بقیه را همراه کنیم و به همت مردم مسیر درستی را در پیش بگیریم

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha