پزشکیان از افراد متخصص برای اداره کشور کمک می‌گیرد

ارومیه - ایرنا - رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان‌غربی گفت: پزشکیان در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، از افراد متخصص و عالم برای اداره کشور کمک می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا رادفر عصر شنبه در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در ارومیه اظهار کرد: پزشکیان بارها تاکید کرده است که من توهم تخصصی ندارم و این یک سخن بزرگی است از فردی که می‌خواهد سکان مدیریت کلان جامعه را به دست بگیرد و این گونه از متخصصان و عالمان برای اداره کشور کمک می‌گیرد.

وی بیان کرد: دلیل اینکه امروز به اوج توسعه و رشد جامعه نرسیده‌ایم این است که با برنامه مدیریت شده پیش نرفته‌ایم اما پزشکیان امروز مسیر ایران را به برنامه محوری تشویق می‌کند.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان غربی با گلایه از برخی کاندیداهای ریاست جمهوری اضافه کرد: برخی کاندیداها به اندازه‌ای شأن این جایگاه را کاسته‌اند که با پرداختن به موضوع توزیع گوشت، جایگاه ریاست جمهوری را به با تأسف تقلیل می‌دهند.

رادفر افزود: این بار نوبت فرزند آذربایجان‌ است و نباید صرفا منطقه آذربایجان اکتفا کرد و اتفاقا نبلیغات در سراسر کشور باید سریعتر شکل بگیرد تا به زودی با تایید وزارت کشور در نهم تیر در خیابان‌های کشورمان جشن پیروزی برپا کنیم.

وی ادامه داد: مردم منطقه آذربایجان به ویژه این استان به همراه مردم ایران در هشتم تیر به پای صندوق رای برای انتخاب فرد اصلح خواهند آمد.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان اضافه کرد: وظیفه همه ما ابتدا آمدن به صندوق رای است که باید همه ملت ایران را به این امر تشویق کنیم که قطعاً مسعود پزشکیان نیز رای همه ما در هشتم تیر ماه بر پای صندوق‌ها خواهد بود.

رادفر افزود: قهر کردن با صندوق رای صرفاً باعث کوچک شدن سفره مردم و گسترده‌تر شدن سفره اختلاسگران می‌شود.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان غربی ادامه داد: امروز ما در ستاد پزشکیان جمع شده‌ایم تا پشتیبان فرزند آذربایجان باشیم و امروز آمده‌ایم تا شریک انتخابات شویم ما با این کارمان نگران ایران و نگران آینده ایرانمان هستیم.

رادفر اضافه کرد: قرار ما بر توسعه روزافزون ایران اسلامی بود هرچند امروز به اوج خواسته‌هایمان نرسیده‌ایم ولی با آمدن پزشکیان امیدمان به آینده ایران چندین برابر شد.

رییس ستاد انتخاباتی: پزشکیان از افراد متخصص برای اداره کشور کمک می‌گیرد

وی با بیان اینکه ورود پزشکیان به عرصه انتخاباتی فرصتی برای ایران است، گفت: پزشکیان با برنامه و کار کارشناسی پیش می‌رود و شعار او رجوع به کار کارشناسی است که این همان رجوع به عقلانیت و دفاع از تخصص و علما در جامعه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha