۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85510426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: دولت سه هزار و ۵۳۵ خانه برای مددجویان گلستان احداث کرد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - استاندار گلستان از ساخت و تحویل سه هزار و ۵۳۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان ۲ نهاد حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و بهزیستی این استان در دولت سیزدهم خبر داد و بیان کرد: دولت شهید رئیسی اهتمام ویژه‌ای به تامین مسکن محرومان داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز یکشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه طرح نهضت ملی مسکن در مینودشت گفت: با اهتمام دولت و دستگاه‌های اجرایی متولی، پروژه‌های مسکن در گلستان شتاب گرفته است.

وی بابیان اینکه از شروع فعالیت دولت سیزدهم تاکنون مشکل ۸٠ درصد مددجویان فاقد مسکن کمیته امداد و بهزیستی گلستان رفع و آنها صاحب خانه شدند، افزود: تمامی اهداف دولت در راستای احداث مسکن محقق خواهد شد.

زنگانه اضافه کرد: از مجموع مسکن ساخته شده برای مددجویان گلستان، یک‌هزار و ۵۳۵ واحد آن در سال ۱۴۰۱ و ۲ هزار واحد نیز در چندماه اخیر تحویل شده است.

استاندار: دولت سه هزار و ۵۳۵ خانه برای مددجویان گلستان احداث کرد

استاندار گلستان ادامه داد: پروژه ۱۷۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن هم که امروز در ۱۷ بلوک با مساحت ۲۳ هزار متر مربع، عملیات اجرایی آن آغاز شد تا هفته دولت ۱۴٠۵ تحویل داده خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در هشت تیرماه امسال، اظهار امیدواری کرد مردم در انتخابات آینده حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد و مسیر شهید رئیسی در خدمت رسانی ادامه پیدا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان هم در آیین بهره‌برداری از ۱۵٠ واحد مسکونی ویژه مددجویان شهرستان مینودشت گفت: شعار دولت سیزدهم در راستای این مهم بوده که هیچ مددجویی دغدغه مسکن نداشته باشد.

عیسی بابایی افزود: تاکنون ۱۹۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای مسکن مددجویان پرداخت شده است.

شهرستان مینودشت با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha