حضور حداکثری در انتخابات، مردم‌سالاری دینی ایران را به رخ جهانیان می‌کشد
عکس آرشیو است

گرگان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: برای ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری و مشارکت‌افزایی در انتخابات هشتم تیر، باید هم‌افزایی شکل بگیرد که تحقق این مهم، می‌تواند بار دیگر حقیقت مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی را برای جهانیان به تصویر بکشد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر در نشست با مسوولان برگزاری انتخابات در شهرستان علی آبادکتول، اظهار کرد: مردم صاحبان انتخابات و ما خدمتگزاران مردم در اجرای انتخابات هستیم که علاوه‌بر اجرای دقیق و بدون نقص فرآیند انتخابات، نسبت به تکریم رای دهندگان نیز باید اهتمام داشته باشیم.

مهاجر ادامه داد: تعامل و همکاری دستگاه‌ها در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، یک تکلیف قانونی بوده و مسوولان دستگاه‌های استان و شهرستان موظف هستند همراهی لازم را برای تامین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز این انتخابات داشته باشند.

حضور حداکثری در انتخابات، مردم‌سالاری دینی ایران را به رخ جهانیان می‌کشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان این که شناسنامه فکری ما در دولت مردمی شهید جمهور رئیسی، خدا محوری، ولایت‌مداری و مردم محوری است، گفت: همه وظایف و ماموریت‌های خود را ذیل این شناسنامه فکری به بهترین شکل به انجام می‌رسانیم.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرایند رای گیری انتخابات فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha