۵۱۲ نخبه، عضو هیات‌های اندیشه‌ورز گلستان هستند

گنبدکاووس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت فعال‌سازی هیات‌های اندیشه‌ورز در دولت مردم سیزدهم، گفت: ۵۱۲ نفر از نخبگان استان در حوزه‌های مختلف عضو ۳۲ هیات اندیشه‌ورز فعال در این معاونت هستند و از نظرات آنان برای پیگیری بهتر امور استفاده می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر عصر سه‌شنبه در نشست تبیینی با جوانان شرق استان گلستان با محوریت انتخابات ریاست جمهوری به میزبانی فرمانداری گنبدکاووس اظهار کرد: دولت سیزدهم بر کاهش سن مدیریتی و توجه بیشتر به جوانان باور داشت و بر اساس طراحی سامانه انتصابات از مجموع ۲ هزار و ۳۱۶ پست مدیریتی، ۵۴ درصد معادل هزار و ۲۰۵ نفر از مدیران را گروه سنی ۴۱ تا ۵۰ سال تشکیل می‌دهند.

وی افزود: همچنین با تشکیل شورای مشورتی تلاش داریم بیش از پیش از ظرفیت جوانان برای رسیدن به راهکارهای مناسب در زمینه حل مشکلات جامعه بهره گیریم و تک تک حاضران در نشست امروز به عنوان بخشی از جامعه نخبگانی می‌توانند بهترین نقش را در این مسیر ایفا کنند.

معاون استاندار گلستان با اشاره به تلاش دشمنان برای تغییر حال روحی جامعه به سمت یاس و ناامیدی و تضعیف اقتدار جمهوری اسلامی، گفت: اخراج شاه توسط مردم در سال ۱۳۵۷ زنگ خطر انقلاب اسلامی را برای دشمنان به صدا درآورد و از آن زمان تا به امروز از هر ترفندی از جمله تحریک صدام برای حمله به ایران و جنگ هشت ساله، تحریم‌های شدید، جنگ نرم و تبلیغات در فضای مجازی تلاش دارند تا مانع از رسیدن ایران به قله‌های موفقیت شوند.

مهاجر ادامه داد: فضای مجازی فرصت خوبی برای دشمنان در ترسیم وضعیت دروغین از ایران است به طوری که جوانان را به این باور برسانند که وضعیت کشور در مسیر سقوط قرار دارد تا دیگر هیچ امیدی به توسعه و پیشرفت و عبور از مشکلات نداشته باشند و همگان وظیفه دارند با تبیین گری واقعیت‌ها ذهن نسل امروز را بیش از پیش از دستاوردهای ایران اسلامی و موفقیت‌های چشمگیر آن در عرصه‌ها مختلف آگاه کنند.

۵۱۲ نخبه، عضو هیات‌های اندیشه‌ورز گلستان هستند

وی افزود: دشمنان تلاش دارند ایران از دستیابی به فناوری‌های روز دنیا باز بماند اما جوانان ایرانی با تکیه بر توانمندی‌های خود از مرحله «ما می‌توانیم» عبور کردند و به مرحله «توانستیم» رسیدند و شاهد رونمایی از دستاوردهای عظیم نظامی، پزشکی و علمی حاصل زحمات شبانه روزی نخبگان و دانشمندان ایرانی با حمایت دولتمردان هستیم.

معاون استاندار گلستان گفت: ایران به برکت این موفقیت‌ها به الگوی خیلی از ملت‌ها از جمله مردم غزه و یمن تبدیل شده و ۳۸ دانشگاه در آمریکا با بر دوش گذاشتن چفیه در حال سردادن شعار حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی هستند کاری که از چهار دهه قبل جزو اهداف اصلی ایران محسوب می‌شود.

مهاجر، گفتمان انقلاب را از راهکارهای تشویق بیشتر جوانان در مشارکت‌ها جمعی از جمله حضور در انتخابات دانست و بیان کرد: رییس جمهور شهید با این نوع از گفتمان و فتح خرمشهرهای زمان و اقدامات جهادی مانند احیای خلیج گرگان، ساماندهی پتروشیمی استان و افزایش تعاملات با کشورهای همسایه توانست یاس و ناامیدی مردم از دستگاه‌ها اجرایی را به سمت امیدافزایی تغییر دهد.

وی از جوانان خواست با حرکت در مسیر رئیس جمهور شهید، با رویکرد تخصص و مهارت محوری برای تقویت نقاط قوت کشور تلاش کنند و مشکلات را بعد از شناسایی تبدیل به مساله کرده و پیگیر راهکار برای حل آن باشند.

معاون استاندار گلستان از جوانان دعوت کرد با استفاده از حق خود در انتخابات هشتم تیرماه شرکت کنند و از بین نامزدها به فردی رای دهند که گفتمان انقلابی‌اش برای بهبود شرایط کشور موثرتر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha