اعزام ۶ تیم تیراندازی با کمان از قزوین به مسابقات استانی

قزوین - ایرنا - رییس هیات تیراندازی با کمان قزوین گفت: ۶ تیم به همراه ۱۸ ورزشکار رده های سنی مختلف قزوینی برای حضور در مسابقات چهار جانبه تیراندازی با کمان به میزبانی گیلان تیرماه سال جاری به این استان اعزام می شوند.

ابراهیم برخورداری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ورزش تیراندازی با کمان در سال ۸۲ از فدراسیون تیراندازی جدا و به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه داد و در همان زمان نیز هیات تیراندازی با کمان در استان قزوین تشکیل شد.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۲۰ بیمه شده ورزش تیراندازی با کمان در قزوین مشغول به فعالیت هستند و این رشته در پنج شهرستان قزوین، آبیک، بویین زهرا، البرز و تاکستان دارای سالن ورزشی است.

برخورداری با بیان اینکه مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان استان هر سه ماه یک مرتبه برگزار می شود، تصریح کرد: مسابقات کشوری در خصوص این رشته ورزشی نزدیک به هفت سال است که برگزار نمی شود و ورزشکاران به صورت مستقل و تنها در رنکینگ شرکت می کنند.

این مسوول در خصوص دستاوردهای رشته تیراندازی با کمان، افزود: این رشته ورزشی برای استان قزوین طی سال گذشته یک مدال طلا، ۲ نقره و سه برنز کسب کرد و هم اکنون نیز تعداد ورزشکاران زن و مرد فعال در این ورزشی برابر هستند.

وی ضمن اشاره به استعدایابی صورت گرفته تیراندازی با کمان در استان، یادآور شد: همایش های همگانی تیراندازی با کمان در آیین پنجاه بدر امسال برگزار شد و در پارک ها و بوستان های سطح شهر نیز برای آشنایی خانواده ها با این رشته اقداماتی صورت گرفته تا تیراندازی با کمان را هرچه بهتر به شهروندان معرفی کنیم.

رییس هیات تیراندازی با کمان استان قزوین به امکانات موجود این رشته در سطح استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون یک سالن ۱۸ متری برای رشته تیراندازی با کمان در قزوین وجود دارد و پیگیر بهره برداری از سالن ۵۰ در ۷۰ تیراندازی نیز هستیم و در عین حال نیز امیدواریم مسوولان مربوطه نگاه حمایت گرایانه ای به این رشته ورزشی تجهیزات محور نیز داشته باشند تا ورزشکاران ما با بهره مندی از بهترین امکانات بتوانند افتخار آفرینی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha