گفتمان مردمی سازی میراث شهید رییسی است

شیراز- ایرنا- معاون ستاد مردمی‌سازی ریاست جمهوری شهرستان داراب گفت: گفتمان کاندیداهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از تحریم و مسائل مشابه به مردمی‌سازی تبدیل شده که تحقق این مهم میراث شهید آیت الله رئیسی است.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی واحد داراب، محمدحسن لطفی، در نشست جهاد تبیین جهت مشارکت در انتخابات که با حضور فعالان اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شهرستان داراب برگزار شد افزود: مهمترین اصل انتخاباتی در شرایط فعلی مشارکت عمومی است و جهاد تبیین فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید همین اصل باشد.

وی، ضمن تاکید بر لزوم ارتقای مشارکت عمومی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ادامه داد: به مشارکت ۴۰ الی ۵۰ درصد اکتفا نکنیم و چشم انداز ما باید حداقل ۷۰ درصد مشارکت باشد چرا که انتخاب رئیس جمهور با رای بالا، موضع کشور و دولت را در عرصه داخلی و بین المللی قوی‌تر می‌کند.

معاون ستاد مردمی‌سازی ریاست جمهوری شهرستان داراب گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، نگاه خلیفه اللهی به مردم داشت و ذوب در مردم بود، بنابراین به حکمرانی مردم با اجازه ولی‌فقیه اعتقاد داشت و بر همین اساس ستاد مردمی دولت شکل گرفت که امور جاری به مردم واگذار شود و نگاه به مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

لطفی افزود: موفقیت شهید رییسی بر اساس پیاده سازی دولت اسلامی است و در این مسیر، هرجا که به ضرر مردم بود حتی اگر تبعات داشت، برای رفع زیان و خسران پای کار بود.

وی ادامه داد: گفتمان عمومی ستاد مردمی‌سازی دولت باید با بیانی نرم و توام با جذب همه اقشار عمومی باشد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه برگزار خواهد شد و چنانچه این انتخابات به دور دوم کشیده شود، رای‌گیری مرحله دوم چهاردهم ۱۵ تیرماه انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha