کارهای نیمه تمام شهید رییسی با روی کار آمدن یک دولت انقلابی ادامه می‌یابد

زنجان - ایرنا - رییس ستاد محمدباقر قالیباف در استان زنجان گفت: کارهای زیرساختی در دوران شهید رییسی نیمه تمام مانده و تلاش ما این است که با روی کار آمدن یک دولت انقلابی و پر تلاش این کارها با سرعت پیش برود.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین حمزه لو پاک روز یکشنبه در نشست خبری، افزود: افزایش مشارکت مردم در انتخابات هدف اصلی به شمار می رود و هر تلاشی در این راستا از هر طریق و جریانی قابل تحسین است.
وی اظهار داشت: شروع دولت با ابلاغ برنامه هفتم توسعه خواهد بود که دکتر قالیباف در تدوین این برنامه نقش محوری در مجلس داشته است.
حمزه لو پاک با بیان اینکه ما در میان نیروهای جبهه انقلاب، اختلاف و درگیری نداریم، گفت: حساسیت مقطع کنونی اقتضا می کند که فردی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنیم که در حوزه اجرا و برنامه ریزی ید طولایی داشته باشد.
رییس ستاد قالیباف در استان زنجان با اشاره به برخی نقدهای صورت گرفته از سایر نامزدهای این جبهه، گفت: انتقاد از همدیگر، ناقض فعالیت و حضور در یک جبهه نیست چون در کلان اختلاف خاصی وجود ندارد.
وی بر ضرورت رقابت سالم بین نامزدها تاکید کرد و گفت: ما بر رقابت سالم به دور از تخریب تاکید داریم و فعالیت های ما هم در این راستا شکل خواهد گرفت و با فرآیند ایجابی و اقناعی فعالیت های تبلیغاتی خود را دنبال می کنیم.
حمزه لو پاک تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور باید فردی شجاع، تصمیم گیر و آشنا به مسایل کشور در رأس امور اجرایی قرار گیرد.
رییس ستاد محمدباقر قالیباف در استان زنجان به سازماندهی ستادهای انتخاباتی در استان اشاره کرد و گفت: ستاد دکتر قالیباف در شهرستان های استان راه اندازی شده و مسوولان ستادها هم مشخص شده اند، علاوه بر این ستادهای بانوان، دانشجویی و اساتید هم فعال است.
مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha