زیرگذر شهدای خدمت در ارومیه به بهره‌برداری رسید

ارومیه- ایرنا- زیرگذر شورا - شهید بهشتی ارومیه که به نام شهدای خدمت نامگذاری شده است، روز یکشنبه در آستانه عید سعید قربان با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، شهردار ارومیه در آیین بهره برداری از این طرح گفت: این پروژه عمرانی که اواخر تابستان سال گذشته کلنگ زنی شده بود، پس از ۹ ماه مورد بهره برداری قرارگرفت تا گره ترافیکی این منطقه تا حدود زیادی رفع شود.

حسین مهدی زاده افزود: ۳۰ هزار مترمکعب خاک برداری، ۶ هزار مترمکعب بتن ریزی از جمله اقداماتی است که برای افتتاح این طرح صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: زیرگذر شهدای خدمت ۳۴۲ متر طول و ۱۸ متر عرض دارد و مساحت عرشه آن به بیش از یک هزار و ۲۰۰ مار مربع می رسد.

وی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی این زیرگذر به بیمارستان آذربایجان و لزوم جلوگیری از مسدودی مسیر در هنگام عملیات عمرانی، اجرای این طرح به همین علت ۴۵ روز با تاخیر به پایان رسید.

شهردار ارومیه همچنین از ورود ۱۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده در آستانه عید سعید قربان به ناوگان حمل و نقل شهری خبر داد و اظهار کرد: ۱۰ دستگاه دیگر نیز به زودی به جمع ناوگان شهری اضافه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مسیر شورا به سمت امام علی (ع) در ارومیه یکی از مسیرهای پرتردد و واصل بین شرق و غرب شهر بود که با اجرای این زیرگذر بخش مهمی از ترافیک منطقه رفع خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha