۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۸
کد خبر: 85234271
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شورا - دانشکده در ارومیه آغاز شد

ارومیه - ایرنا - عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح در چهارراه پرترافیک شورا - دانشکده ( شهید بهشتی) ارومیه امروز /چهارشنبه/ با حضور مسوولان استانی و شهری آغاز شد.

به گزارش ایرنا، طول این تقاطع غیرهمسطح ۳۴۰متر و عرض آن ۱۸متر در نظر گرفته شده و مساحت عرشه آن یک هزار و ۸۰‌مترمربع خواهد بود.

اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این تقاطع غیرهمسطح در چهارراه پرترافیک شورا - دانشکده، ۸۹۰ میلیارد ریال بوده و قرار است این طرح ۶ ماهه و تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

شهردار ارومیه در آیین کلنگ زنی این طرح عمران شهری اظهار کرد: این تقاطع غیرهمسطح، ترافیک این بخش از شهر را کاهش خواهد داد و الزامات شهرسازی و معماری و حفظ بافت قدیمی خیابان دانشکده نیز در دستور کار خواهد بود.

حسین مهدی‌زاده اضافه کرد: در کنار احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، مداخله های نقطه ای و انجام اقدامات نرم افزار، راهبردهای مدیریت شهری ارومیه در بهبود شرایط ترافیکی شهر است.

وی ادامه داد: ایجاد ۱۲ تقاطع غیرهمسطح در جهت حل ترافیک شهری ارومیه در دست بررسی است.

وی گفت: البته هیچ اقدام عمرانی بدون پشتوانه مطالعاتی در شهر انجام نخواهد شد زیرا مدیریت شهری و شهرداری دنبال کارهای بدون برنامه نیست.

شهردار ارومیه افزود: ۵۵ دستگاه اتوبوس جدید به تعداد اتوبوس‌های درون شهری ارومیه اضافه شده و برنامه ریزی شده تا ۱۰۰ دستگاه اتوبوس وارداتی با کارکرد پنج‌ساله خریداری و وارد ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری ارومیه شود.

به گزارش ایرنا، تقاطع غیرهمسطح شورا - شهرداری از تقاطع های مهم ارتباطی بین شرق و غرب ارومیه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha