۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85511066
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰۰ تخت درمانی جدید به ظرفیت بیمارستان‌های بوشهر افزوده شد

بوشهر- ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۸۰۰ تخت درمانی جدید در دولت سیزدهم به ظرفیت بیمارستان‌های این استان افزوده شد که معادل ۸۰ درصد کل تخت‌های درمانی مستقر در استان بوده است.

به گزارش ایرنا، " حسن ملکی زاده " در نشست یکشنبه های پاسخگویی مدیران در استانداری بوشهر اظهار کرد: تا پیش از دولت سیزدهم یک‌هزار و ۶۷ تخت درمانی دانشگاهی و در مجموع یکهزار و ۵۷۰ تخت دانشگاهی و غیردانشگاهی در استان بوشهر وجود داشت.

وی افزود: نسبت تخت به یک‌هزار نفر در کشور ۱.۷ بود و این نسبت در استان بوشهر ۱.۲ بود که با همراهی گسترده‌ای که صورت گرفت تلاش شد این نسبت بهبود یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: مطالعات ایجاد فضای لازم برای ۲۰۰ تخت بیمارستانی در کنگان و ۱۱۰ تخت در عسلویه انجام شده است.

وی با اشاره به تلاش برای ایجاد بیمارستان قلب در بوشهر یادآور شد: زمین پیش بینی شده برای ساخت بیمارستان قلب دارای مشکلات ملی است که با رفع مشکل روند ساخت تسریع خواهد شد.

بیشتر بخوانید

پرداخت بیش از هزار میلیارد ریال مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

۱۱۷ طرح بهداشتی و درمانی در استان بوشهر اجرایی شده است

نخستین بیمار مبتلا به " تب دانگ " در استان بوشهر شناسایی شد

ملکی زاده ادامه داد: در حوزه اعصاب و روان ۲۰ تخت در بوشهر و ۱۰ تخت در برازجان وجود داشت که ۹۶ تخت جدید به این ظرفیت اضافه می‌شود تا تعداد تخت‌های اعصاب و روان در استان بوشهر ۳۰۰ درصد افزایش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در سه سال اخیر ۲هزار میلیارد ریال تجهیزات درمانی بیمارستان های استان بوشهر خریداری و به‌کارگیری شده است.

بوشهر قطب تشخیص و درمان سرطان کشور

وی با بیان اینکه ناوگان اورژانس استان بوشهر نیازمند نوسازی است افزود: اقدامات بسیار خوبی برای ارتقای خدمات اورژانس در استان انجام شده است.

ملکی زاده بیان کرد: استان بوشهر به قطب تشخیص و درمان سرطان در کشور تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha