۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85511495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ تیم امدادی هلال‌احمر زنجان نماز عید قربان استان را پوشش می‌دهند

زنجان-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۱۵ تیم عملیاتی هلال‌احمر در این استان آیین نماز عید قربان زنجان را پوشش امدادی و بشردوستانه می‌دهند.

حکمت الله هاشمی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک عید سعید قربان افزود: ۱۵ تیم با ۷۵ نیروی عملیاتی هلال احمر صبح روز دوشنبه‌ در محل برگزاری نماز عید قربان شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود مستقر و در صورت نیاز امدادرسانی لازم را انجام خواهند داد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این نیز هفت مرکز پاسخگویی، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، یک تیم امداد هوایی همراه با بالگرد و یک دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات در محل اقامه نماز عید قربان استان زنجان به حالت آماده باش برای ارائه خدمات امدادی قرار می گیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم‌های عملیاتی همراه با هشت دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات امدادی به نمازگزاران تا پایان نماز عید قربان در مصلی های این استان مستقر می شوند.

هاشمی ادامه داد: از این تعداد تیم های عملیاتی، ۲ تیم توانا متشکل از ۱۰ نجاتگر خانم نیز برای ارائه خدمات امدادی پیش بینی شده است.

وی به ارائه خدمات بشردوستانه و امدادی توسط اعضای جوانان در زنجان اشاره کرد و ادامه داد: تیم‌هایی متشکل از اعضای جوانان دختر و پسر نیز در نماز عید قربان این استان خدمات بشردوستانه مورد نیاز را ارائه خواهند داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان خاطرنشان کرد: انجام آزمایش قند و فشارخون توسط داوطلبان این جمعیت و ارائه آموزش های رایگان از دیگر خدمات هلال احمر در حاشیه اقامه نماز عید قربان به نمازگزاران این استان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha