برپایی ۲۳۶ پایگاه جمع آوری نذر قربانی در خراسان‌ جنوبی

بیرجند - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای پویش نذر قربانی، ۲۳۶ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری نذورات مردم همزمان با عید سعید قربان در استان برپا شد.

عبدالرحیم لطفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، ۷۶ پایگاه توسط کمیته امداد و ۱۶۰ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری در محل برگزاری نماز عید قربان، میادین و معابر اصلی استان برپا شده است.

وی اظهار کرد: مردم نیکوکار، خیران و همه افرادی که قصد ادای نذر خود در عید سعید قربان را دارند، می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در سطح استان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: طرح نذر قربانی در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود و اکنون ۴۳ هزار خانوار مددجو با جمعیت ۱۰۰ هزار نفر از خدمات حمایتی، معیشتی این نهاد در استان بهره‌مند می‌شوند.

وی به سایر روش‌های مشارکت در طرح نذر قربانی اشاره کرد و گفت: مردم می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵ یا شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷*، پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان جنوبی (دانلود کافه بازار) همچنین پرداخت از طریق کد qr به نیازمندان اهدا کنند.

لطفی یادآور شد: سال گذشته بیش از ۹۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی، هزار و ۲۹۷ راس دام سبک و سنگین در این طرح به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha