نماینده ولی‌فقیه در کرمان: حضور حداکثری در انتخابات توان کشور را افزایش می‌دهد

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه نخستین مسأله در انتخابات مشارکت بالا و حضور حداکثری پای صندوق های رای است گفت: هرچه این آرا بیشتر باشد، دولتی قوی‌تر شکل خواهد گرفت، توان جمهوری اسلامی در صحنه بین المللی افزایش می‌یابد و ایران قوی جدی تر عملی می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز عید سعید قربان در کرمان افزود: امروز که ایران قوی است و قوی تر هم خواهد شد نیاز به رییس جمهور قوی، عملیاتی، مطیع اوامر رهبری، شیفته خدمت به مردم، انسان آزمون داده و سرافرازی دارد تا راه رییس جمهور شهید را به بهترین وجه در خدمت رسانی ادامه دهد.

وی اظهار داشت: جمهور و مردم بایستی همچنین انتخاب اصلح کنند تا این فرد کشور را در محورهای مختلف به‌خصوص در صحنه سخت اقتصاد مدیریت کند و این رییس جمهور در آینده نزدیک پرچم خدمت رسانی را به دست گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در ادامه با تاکید بر ضرورت وحدت و همدلی جهان اسلام گفت: امروز غزه در آتش است و روزی نیست که کودکان و زنان فلسطین شهید نشوند؛ مردم شجاع و مبارز فلسطین هر روز شهید می شوند اما بدانید که پیروزی نزدیک است و حماس در کنار جهاد اسلامی به‌زودی جشن پیروزی را برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: هرچه پیش برویم رژیم غاصب جعلی و کودک کش اسراییل به پایان عمر خود نزدیک‌تر می شود و تمامی مسلمانان در حمایت از غزه باید به وظیفه خود عمل کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: برائت در برابر مشرکان و کفار امروزه فقط در دستور کار ما نیست بلکه انسان های آزاده پاک و انسان دوستی هم در سراسر دنیا هستند که برای کودکان غزه دل می سوزانند و این پیام بزرگ اسلام به برکت خون شهدا جهانی شده؛ در این راستا انسان های آزاده ای در غرب نیز در کنار مسلمانان قرار گرفته‌اند و فریاد آزادگی سر می دهند.

وی تصریح کرد: امروز جریان مبارزه با ظلم و کفر جهانی شده و مسلمانان توانستند به برکت خون شهدای مظلوم فلسطین شعار اسلام را جهانی کنند.

امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: اسلام دینی اجتماعی است و به اجتماع توجهی ویژه دارد لذا جمع شدن و در کنار هم قرار گرفتن مردم، صله ارحام و احترام به نزدیکان، توجه به نیازمندان اجتماع با فریضه نماز جماعت، نمازهای عید فطر، قربان و موسم حج مسلمانان حول کانون توحید و وحدت و حضور تمامی جامعه های اسلامی با محوریت کعبه مورد توجه دین اسلام است.

دعای ندبه و نماز عید قربان صبح امروز باحضور افشار مختلف مردم خداجو در محل مصلای امام علی(ع) کرمان همزمان با دیگر مناطق کشور برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha