مشارکت و انتخاب رئیس جمهور اصلح، اولویت روز کشور

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: مسئله نخست امروز کشور، مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی روز دوشنبه در نماز عید سعید قربان ساری بر لزوم اهمیت مشارکت مردم و حضور در پای صندوق های رای تاکید کرد.

وی ادامه داد: انتخاب اصلح یعنی کسی که علاوه بر توانایی کار، مطابق با شعار و آرمان های انقلاب در عمل و رفتار انجام بدهد.

امام جمعه ساری با ذکر این نکته که حضرت ابراهیم علیه السلام وظیفه را بر غریزه مقدم شمردند و گفت:قربانی کردن گوسفند یعنی وظیفه داریم به فکر محرومان و مستضعفان باشیم.

وی تصریح کرد: خانواده های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با اعزام کردن فرزندان خود به جبهه های جنگ وظیفه را مقدم شمردند، تا امروز این انقلاب اسلامی با اقتدار تداوم بیابد

آیت الله محمدی لائینی به غزه و ستمگری رژیم صهیونسیتی کودک کش به عنوان مسأله نخست جهان اسلام اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت حقوق بشر و ادعای کشورهای اروپایی و آمریکایی، بسیاری از کشورهای جهان همچنان علیه کشتار بی‌رحمانه اسرائیل سکوت می کنند.

امام جمعه ساری گفت: به توسعه کشت گیاهان دارویی به خصوص گل های محمدی و گلاب گیری در ارتفاعات مازندران اشاره کرد و گفت؛ بازار فروش محصولات کشاورزی همچنان دغدغه جدی تولیدکنندگان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم مازندران در ساری و دیگر شهرهای این استان صبح امروز نماز عید سعید قربان را اقامه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha