تعداد شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان مشخص شد

بندرعباس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از آمادگی یک هزار و ۴۴۹ شعبه برای اخذ رای از مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان خبر داد و گفت: ۵۷۵ شعبه به صورت سیار خواهد بود.

احسان کامرانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تعداد تعیین شده صندوق‌های اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای برای این دوره از انتخابات در نظر گرفته شده است که ۸۸۶ شعبه اخذ رای در مناطق روستایی و ۵۶۳ شعبه در مناطق شهری استان مستقر می شود.

وی با بیان اینکه ۸۷۴ شعبه ثابت و ۵۷۵ شعبه سیار مشخص شده است، افزود: از مجموع یک هزار ۴۴۹ صندوق اخذ رأی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هرمزگان، در حوزه مرکزی استان به مرکزیت شهرستان بندرعباس ۶۴۲ شعبه، حوزه غرب هرمزگان به مرکزیت شهرستان بندرلنگه ۲۶۵ و حوزه شرق استان به مرکزیت شهرستان میناب ۵۴۲ صندوق اخذ تخصیص یافته است.

کامرانی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری از ۲۱ خرداد ماه شروع شده است و تا هفتم تیر ادامه دارد، گفت: با توجه به موقعیت خاص هرمزگان به لحاظ جغرافیایی که علاوه بر پراکندگی جمعیت در استان در جغرافیا نیز با تنوعی از مناطق دریایی، کوهستانی و دشت‌ها روبرو هستیم که برخی از این نقاط صعب العبور است و برای آن ۷۴ شعبه سیار ویژه قسمت‌های سخت گذر آماده سازی شده تا زمینه مشارکت برای یکایک واجدان شرایط در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری مهیا باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان تاکید کرد: ستاد انتخابات استان شرایط حضور باشکوه مردم در روز مهم هشتم تیرماه را مهیا کرده است تا مردم بتوانند در فراغ خاطر با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه محل زندگی خود با کمترین معطلی در انتخاب رئیس جمهور کشور مشارکت حداکثری داشته باشند.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری هشتم تیرماه‌ ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha