استاندار هرمزگان: اعضای اجرایی برگزاری انتخابات، حق اشتباه ندارند

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان انتخابات را عرصه‌ای برای جمهور یعنی مردم دانست و گفت: در دولت شهید جمهور هیچ عضو اجرایی برگزاری انتخابات، حق اشتباه ندارد بلکه باید با برگزاری منسجم و با مشارکت بالا زمینه ساز انتخاب رییس جمهور اصلح برای آینده ایران اسلامی باشیم.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز چهارشنبه در نشست مشترک کمیته‌های برگزاری و نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان افزود: انتخابات دستاورد انقلاب و امام (ره) است و رهبرمعظم انقلاب نیز چهار شاخص مهم امنیت، سلامت، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را به‌عنوان نقشه راه انتخابات اعلام کردند و برهمین اساس، استان هرمزگان نیز خود را برای این امر مهیا کرده است.

وی مولفه امنیت را شاخصی مهم برشمرد و تصریح کرد: به لطف نیروهای امنیتی و دستگاه‌های نظامی و انتظامی شاخص امنیت در هرمزگان به طور کامل محقق شده و این نیروها، امنیتی مثال زدنی در این استان ساحلی و مرزی رقم زده‌اند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با تاکید بر اینکه مولفه سلامت نیز در تمام انتخابات انقلاب اسلامی به طور کامل رعایت شده و دشمنان مدرکی برای مخدوش کردن آن نتوانسته‌اند ارائه دهند، اظهار کرد: با درایت و بررسی جامع شورای نگهبان در شاخص رقابت نیز کاندیداها از تمام سلایق حضور دارند و رقابت خوبی شاهد هستیم.

همه بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری از جمله فیبرنوری، احراز هویت، صندوق‌ها و همچنین شعبه‌های اخذ رای در سطح استان فراهم شده و از تجربه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی برای هرچه بهتر برگزار کردن این انتخابات استفاده خواهیم کرد.دوستی، مشارکت حداکثری مردم را از دیگر اهداف مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب در انتخابات دانست و ادامه داد: باید برای افزایش سرانه اجتماعی و میزان مشارکت در این انتخابات تلاش کنیم؛ چرا که معتقدیم مردم همواره قهرمان تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند و انتخابات عرصه ای برای جولان جمهور یعنی مردم است تا با مشارکت خود فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی درخصوص آمادگی هرمزگان در حوزه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: همه بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری از جمله فیبرنوری، احراز هویت، صندوق‌ها و همچنین شعبه‌های اخذ رای در سطح استان فراهم شده و از تجربه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی برای هرچه بهتر برگزار کردن این انتخابات استفاده خواهیم کرد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه در این انتخابات فرمانداران باید از آرای مردم صیانت کنند گفت: در دولت شهید جمهور هیچ عضو اجرایی برگزاری انتخابات حق اشتباه ندارد و باید با برگزاری منسجم و با مشارکت بالا زمینه ساز انتخاب رئیس جمهور آینده ایران اسلامی شویم.

یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان درنظر گرفته شده است که ۸۸۶ شعبه اخذ رای در مناطق روستایی و ۵۶۳ شعبه در مناطق شهری استان مستقر می‌شود.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری هشتم تیرماه‌ ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha