۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵
کد خبر: 85512228
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جزییات آتش‌سوزی انبار علوفه در جیرفت و جلوگیری از سرایت به منازل مردم+فیلم

جیرفت- ایرنا- مسئولان آتش نشانی شهر جیرفت می گویند مانع سرایت آتش سوزی انبار علوفه به منازل مسکونی در حاشیه آن شده اند؛ این آتش سوزی شامگاه دوشنبه مهار شده است.

مسئول ایستگاه آتش نشانی شماره ۲ (سردار سلیمانی) شهرداری جیرفت توضیح داد که آتش‌سوزی در انبار علوفه در منطقه رهجرد این شهرستان شامگاه دوشنبه با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.

حسین قطبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته عوامل آتش‌نشانی شهرداری جیرفت با اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله ماموران ۲ ایستگاه را به منطقه رهجرد این شهرستان اعزام کردند و این ماموران با استقرار در محل حادثه اقدام به مهار آتش کردند.

وی با بیان اینکه سه مامور آتش‌نشانی در این عملیات شرکت داشتند، ادامه داد: در این حادثه بخش عمده انبار علوفه انباشت شده در آن در آتش سوخته و از بین رفت.

مسئول ایستگاه آتش نشانی شماره ۲ جیرفت بیان کرد: این آتش‌سوزی در نزدیکی منازل مسکونی اتفاق افتاده بود که با اقدام به موقع ماموران، آتش‌سوزی مهار و از سرایت به منازل اطراف آن جلوگیری شد.

قطبی یادآور شد: اکنون آتش نشانی شهرداری جیرفت با همت شهردار و شورای اسلامی این شهر، کارکنان عملیاتی و با برخورداری از چندین دستگاه خودرو نیمه سنگین و سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

وی افزود: از شهروندان جیرفتی خواهشمندیم با توجه به فصل گرما، با بی احتیاطی موجب خساراتی به جان و مال مردم نشوند و در هنگام مواجهه با آتش سوزی با شماره ۱۲۵ آتش نشانی جیرفت تماس بگیرند تا از گسترش حریق جلوگیری شود.

جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد و شهری گرمسیری است که این روزها بیشینه دمای آن به ۴۵ و کمینه دما نیز به ۳۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha