چگونگی مهار آتش ناشی از انفجار سوخت انبار در یک منزل کرمان

کرمان - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: آتش سوزی ناشی از انفجار سوخت انبار در یک منزل مسکونی واقع در بلوار فرزانگان این شهر با تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، ابراهیم بابایی روز یکشنبه در توضیح این خبر افزود: نیروهای امدادونجات سازمان آتش‌نشانی به‌همراه ۲ دستگاه خودرو اطفای حریق، پس از تماس صبح امروز شهروندان با سامانه «١٢۵»، به محل این حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: آتش نشانان با مهار سریع آتش‌سوزی گسترده طی ۲۰ دقیقه از پیشروی آن و بروز خطرات گسترده پیشگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان علت اصلی این آتش‌سوزی را انفجار یک مَشک سوخت ۲۰۰ لیتری برشمرد و اظهار داشت: در این منزل در مجموع ۳۰۰ لیتر بنزین قاچاق انبارشده در مشک و گالن وجود داشت.

بابایی با اشاره به اینکه این حادثه مصدوم نداشت خاطرنشان کرد: قاچاق سوخت و حوادث ناشی از انبار سوخت قاچاق، یکی از خطرات برای شهروندان و یکی از مشکلات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان است.

به گزارش ایرنا این نخستین بار نیست که انبار سوخت قاچاق در منازل سبب بروز حادثه می شود؛ پیشتر طی ماه های گذشته نیز شاهد چند مورد از این دست حوادث بوده ایم و ضرورت برخورد جدی تر دستگاه قضا با این دسته از افراد را نمایان کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha