۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۸
کد خبر: 85512234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار بوشهر: مسئولان خدمات دولت را منعکس کنند

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: مسئولان خدمات دولت را در جهت آگاه‌سازی و مدیریت عموم جامعه به خوبی منعکس و تبیین کنند.

به گزارش ایرنا؛ «اکبر پورات» روز سه شنبه در نشست تبیینی انتخابات با جمعی از جوانان، نخبگان و اقشار مختلف شهرستان گناوه اظهار کرد: میزان کارکرد دولت سیزدهم در حدود سه سال گذشته در شاخص های مختلف در سطح استان بوشهر قابل قیاس با گذشته نیست.

وی افزود: در این راستا باید از ظرفیت رسانه‌ها بیش از پیش در آگاه سازی جامعه استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات در حقیقت مشارکت در بحث سرنوشت و آینده کشور است، تصریح کرد: انتخابات، به عنوان مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری یاد می کنند که به روشنی نشان دهنده اهمیت این رویداد در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

پورات بیان کرد: همچنین امام خمینی(ره) در زمینه انتخابات بیان می کنند، بدانید که انتخابات از اموری است که در سرنوشت شما و در سرنوشت ما نقش مهم دارد، و بالاترین نقش است، و این انتخابات است که همه امور کشور را چه در داخل و چه در خارج باید بگذراند.

وی عنوان کرد: حضور باشکوه و آگاهانه مردم در انتخابات، اقتدار و عزت ملی را به نمایش خواهند گذاشت و یکی از مهم ترین ماموریت های خادمان مردم در دولت سیزدهم، برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه است که در استان بوشهر از آمادگی کامل برخوردار هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بررسی عملکرد دولت مردمی ایران قوی در شهرستان استان بیانگر شتاب در اجرای طرح های زیرساخت توسعه ای، ارتقای شاخص ها و افزایش رضایتمندی مردم است.

پورات یادآور شد: مردم ایران اسلامی در تشییع رئیس جمهوری شهید آن عظمت و شکوه را نشان دادند و اکنون که در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قرار داریم، مشارکت حداکثری ملت ایران و مردم ولایتمدار استان بوشهر در انتخابات هشتم تیر ماه تکمیل کننده تشییع شهدای خدمت خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha