فرماندارشهریار : ایام عید غدیر بهترین فرصت در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی است

شهریار - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان شهریار گفت: ایام منتهی به عید سعید غدیرخم بهترین فرصت برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فاتحی نژاد سه‌شنبه در این خصوص اظهار داشت: با توجه به زمان محدودی که تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مانده باید به نحو مطلوب زمینه و بستر لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

وی افزود: برگزاری جشن ها و مراسمات مذهبی ایام الله عید سعید غدیر بهترین فرصت برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی است که باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده گردد.

فرماندار شهریار ادامه داد: با توجه به حضور سلایق مختلف سیاسی در میان داوطلبین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطمئنا شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در روز رأی گیری خواهیم بود.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان شهریار بیان کرد: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی، خدماتی، عمومی و خصوصی موظف هستند در برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم سیاسی نهایت همکاری، هم افزایی و تعامل با مجموعه فرمانداری داشته باشند.

فاتحی‌نژاد تصریح کرد: فراهم سازی زمینه لازم برگزاری انتخابات و عدم جانبداری از داوطلبین، تکلیف انقلابی متولیان امر انتخابات باید باشد و ستاد انتخابات شهرستان شهریار نیز از این امر مستثنی نیست.

فرماندار شهریار خاطرنشان کرد: با تدابیری که پیش بینی شده امیدواریم در هشتم تیرماه با حضور پرشور مردم شهرستان شهریار شاهد انتخاب رئیس جمهور اصلح و ادامه دهنده راه شهیدجمهور باشیم.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha