کشف انبار ۱۴۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در شهر درگهان قشم

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف انبار لوازم بهداشتی و آرایشی و انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۴۵ میلیارد ریال در شهر بندری درگهان جزیره قشم خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز سه شنبه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند در محلات مختلف این شهرستان یک انبار و محل دپو انواع کالاهای قاچاق را در شهر درگهان شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از تکمیل تحقیقات میدانی ضمن هماهنگی با مقام قضایی و تشکیل گروهی به محل این انبار اعزام شدند که در بازرسی از انبار مورد نظر، تعداد هزار و ۶۶۶ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یکهزار و ۶۵۵ جفت انواع کفش خارجی، چهار هزار و ۱۰۰ عدد انواع لوازم جانبی گوشی، ۱۹۰ دستگاه چراغ قوه دستی کوچک، ۱۸۰ عدد طعمه مخصوص قلاب ماهیگیری، ۳۰ قوطی یک لیتری روغن bmw، تعداد ۲۰۰ دست پاسور، تعداد هزار عدد گیره مخصوص چوب لباسی، ۸۹ دستگاه انواع ماشین ریش تراش و تعداد ۱۰ هزار و ۳۸۰ ثوب انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش تقریبی این محموله های قاچاق کشف شده از این انبار را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۴۵ میلیارد ریال عنوان کرد. سردار جاویدان با بیان اینکه اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندارد لازم هستند و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می اندازند، از قشموندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و یا احتکار کالا با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، درگهان شهری تجاری و بندری و دارای بازارهای متعدد است. این شهر از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم و در فاصله ۲۰ کیلومتری از مرکز این شهرستان قرار دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha