۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹
کد خبر: 85558249
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۷ میلیارد ریال کفش قاچاق خارجی در قشم کشف شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹
کد خبر: 85558249
۶۷ میلیارد ریال کفش قاچاق خارجی در قشم کشف شد

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان مرزی قشم ۲ انبار دپوی انواع کفش قاچاق خارجی به ارزش ۶۷ میلیارد ریال را در شهر بندری درگهان این جزیره کشف کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه اظهار کرد:ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم با اشراف اطلاعاتی از دپوی انواع کالای قاچاق خارجی در ۲ انبار در شهر درگهان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی و شناسایی محل دپوی کالای قاچاق ضمن هماهنگی با مقام قضایی از ۲ انبار واقع در شهر بندری درگهان بازدید و سه هزار و ۹۱۰ جفت انواع کفش خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه کارشناسان اقتصادی ارزش این محموله کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده ای تشکیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

به گزارش ایرنا، درگهان شهری تجاری و بندری و دارای بازارهای متعدد است. این شهر از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم و در فاصله ۲۰ کیلومتری از مرکز این شهرستان قرار دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha