۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85512355
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت از ۱۵۰ طرح خود اشتغالی در شهرستان بهار هدف گذاری شد

همدان- ایرنا- مدیر بنیاد برکت در استان همدان گفت: ۱۵۰ طرح خود اشتغالی در سال جاری تا سقف ۵۰۰ میلیارد ریال حمایت مالی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهنام بیگ محمدی روز سه شنبه در جلسه کارگروه اقتصادی و سرمایه گذاری شهرستان بهار با بیان اینکه در حوزه بنگاه محور نیز طرح‌ها تا سقف ۳۰ میلیارد ریال تامین مالی خواهند شد افزود: بنیاد برکت با هدف توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال در مناطق محروم فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۱۴۰۲ شهرستان بهار از شهرستان‌های هدف بنیاد برکت قرار گرفت.

وی ادامه داد: سال گذشته بنیاد برکت در هفت روستای شهرستان بهار شامل تاج آباد، نورآباد، گنبدان، چپقلو، دستجرد، پرلوک و قره آغاج فعالیت داشت.

بیگ محمدی یادآور شد: همچنین در سال گذشته ۱۷۰ طرح به بانک های شهرستان بهار معرفی و از این شمار ۳۰ طرح خرد تسهیلات دریافت کرده‌اند و در حوزه بنگاه محور نیز یک طرح ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات گرفت.

وی تصریح کرد: روستاهای حسین آباد عاشوری، سنگ سفید، راهموار، هارون آباد، بهادربیگ و همه کسی از روستاهای پیشنهادی امسال برای حمایت بنیاد برکت هستند.

مدیر بنیاد برکت در استان همدان تاکید کرد: بخش کشاورزی و آبزی پروری در اولویت طرح بنگاه محور بنیاد برکت قرار دارد و به طور ویژه حمایت خواهند شد.

بیگ محمدی به نهضت احیای واحدها اشاره کرد و گفت: سهمیه استان همدان در نهضت احیا ۷۱۰ میلیارد ریال بود که در ۱۸ واحد جذب شد و از این مبلغ اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای احیای 2 طرح در شهرستان بهار اختصاص یافت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha